Gå til innhold

Prosjekt "smspvdhhspilh",Hjemmekino V. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På guiden til tomshardware står det at det koster 30$=180kr

Jah, og på lumenlab sto det at man trengte å bruke så lite som 400$, men siden alt er svindyrt i Norge og at vi importerer mesteparten inn til landet blir det _MYE_ dyrere.

 

Du må desverre bruke hele laptopen siden elektronikken som "styrer" LCD skjermen er vevd inn i resten av laptopen. Om det er noen unntak på enkelte laptoper vet jeg ikke, men sånn generelt kan man si at ikke det går.

Lenke til kommentar
Jeg har her en laptop med 14" LCD og 1400*1200. Vil denne kunne egne seg som prosjektor, må bruke resten av laptopen for å få bilde da men, den klarer å spille av DVD greit.

det er ein ganske genial ide viss du får tastaturet oppå pjen då slepper du å koble til noko anna og du har ein "portabel" prosjektor da... stippe ein lcd skjerm til bærbar skal funka ganske bra sida det er laga tynt i utgangspunktet.. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tusen takk!

Jeg vil takke for sammarbeide med mac 1334 og håper dere benytter dette forumet. Det blir snart update, siden endelig etter 4 mnd. har jeg fått pcen til å fungere! Det viste seg at det var lekkasje fra kjølern på vannkjølingen som viste seg være det store problemet. Dette ødela 3 hovedkort, men så ikke dette før nå ^^. Jeg har nå grublet og fundert på nytt audio system, så denne topicen er ikke død! ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Tusen takk!

Jeg vil takke for sammarbeide med mac 1334 og håper dere benytter dette forumet. Det blir snart update, siden endelig etter 4 mnd. har jeg fått pcen til å fungere! Det viste seg at det var lekkasje fra kjølern på vannkjølingen som viste seg være det store problemet. Dette ødela 3 hovedkort, men så ikke dette før nå ^^. Jeg har nå grublet og fundert på nytt audio system, så denne topicen er ikke død! 

 

Tha sims: Kommer det noen Oppdatering på det Audiosystemet ditt? hvis du lager noe?

Endret av Omy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ny update!

 

Et eller annet kræsj med pcen så jeg fikk ikke uploadet noe med ftp. Derfor var photobucket valget. Her kommer en ny update!

 

Fargen på rommet. Er egentlig ikke slik i virkeligheten.

th_Picture023Medium.jpg

 

Bilde av noe av utstyret jeg har. Tro meg; mer skal inn!

th_Picture035Medium.jpg

 

Et bilde av projektoren med litt pynt på ;). Har også fikset noe til å ha projektoren på.

th_Picture032Medium.jpg

 

Et annet bilde :).

th_Picture031Medium.jpg

 

Av pcen min som også fungerer som HTPC med alt nødvendig HTPC software. Takk Oivind Dahle og DrSpawn;).Den er nesten lydløs takket være vannkjøling fra MIST.(

th_Picture025Medium.jpg

 

Et annet bilde av dattan.

th_Picture024Medium.jpg

 

Dette er noen spotlights som jeg kostet på meg. De skal være i taket ;)

th_Picture026Medium.jpg

 

Nå kommer snart det store, nemlig plattingen og sofan!

th_Picture028Medium.jpg

 

 

Her sitter man vel fint? Legg spessielt merke til LOTR puta ;)

th_Picture021Medium.jpg

 

th_Picture036Medium.jpg

 

Dette for være nok for denne gang. Skal se om det ikke blir en ny update med et projekterte bilder en eller annen dag ;). Håper dere likte det dere så!

 

EDIT: Lagde hele updaten med projektoren ;)

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...