Gå til innhold

Prosjekt "smspvdhhspilh",Hjemmekino V. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kommer jeg med en liten oppgave til dere. De som har litt photoshop kan prøve å lage en slags logo der det skal graveres inn i en plexi plate. Det skal stå " Kino" på. Kan dere gjøre det? Tuuuuuusen takk. Jeg har heller laber skills i photoshop :(. Plexi platen skal være på ca. 50cm*15cm. Kom med forslag :)

 

Skal ta med meg kameraet til skolen å lage en update i en av fritimene. Et spm, skal jeg dele updaten opp i flere updates, eller skal jeg lage en stor update? Dere bestemmer. :D

 

Mvh Kjetil

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar
.....Så, da håper jeg at dere "gidder" å komme med et forslag til logo. Tuuusen takk!

Okei da!

 

Siden du maser sånn! :p

 

He! He!

 

Her kommer mine fem små bidrag, litt i seneste laget men.....

 

De bygger alle på den samme malen, en rute i en filmstripe som ramme rundt selve skiltet. Jeg hadde ikke tid til for mye kluss med antialiasing og slikt da men....

Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan du planlegger å lage dette, så kanskje litt mye små detaljer i noen av dem? :hmm:

 

Bildene er linket til fullstørrelses utgaver, på mellom 100 og 200KB

 

mini-kino_logo_01.jpg

 

 

 

mini-kino_logo_02.jpg

 

 

 

mini-kino_logo_03.jpg

 

 

 

mini-kino_logo_04.jpg

 

 

 

mini-kino_logo_05.jpg

 

 

 

- Likte oppgaven forresten, vil ha flere, mye morsommere enn lekser og skole! :w00t:

 

 

PS: Håper alle ser at det er Chaplin som lusker rundt i skiltene mine? -Joda selvfølgelig! :)

 

PPS: >>sven-o: Den prosjektoren var jo svinerå, han fyren må jo være et aldri så lite geni, likte "pettersmart" løsningene hans, med teip og plastelina! :thumbup:

Lenke til kommentar

UPDATE 1/3

Har gjort mye i det siste, så jeg deler det opp. Dette fordi jeg ikke har så god tid på skola til å legge inn bilder. "CS-horer" overalt som tar opp tid. Skal prøve å få ut updatene så fort som mulig.

Klarte ikke resize bildene på skola, så jeg må beklage for dårlig størrelse på bildene. Slenger ut link.

Kjøpte 3*2 meters gardinstoff til kr 300 hos min lokale syforhandler. Den er heeeelt hvit. Alt det andre kom på ca 250 (får rabatter)

 

Bilde 1

Ok, på dette bildet har jeg laget rammen til det rammespente lerretet. Den er 1,60 høy og 2.80 lang... husker ikke eksakt, men det var noe slikt. En ven hjalp meg med å holde å skru. Kjekt? hehe.... BTW, meg til høyre.

 

Bilde 2

Her ser dere et annet bilde av rammen.

 

Bilde 3

Jobber og jobber...

 

Bilde 4

Her kan dere se det ferdige resulatatet. Ble egentlig ikke så fornøyd, pga bølger i lerretet.

 

Bilde 5

Et annet bilde av lerretet bak. Duken er festet med stifter.

 

KONKLUSJON

Alt kom på den nette sum på 550 kr. Har nå tatt av duken igjenn, og skal feste den bedre på. Ellers må jeg si at det var en god investring. Har ventet på å feste den på nytt. Har ikke gjort det enda siden jeg har MER enn nok annet å gjøre. Det haster heller ikke, men det skal bli gjort en dag...

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...