Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Justine av Marquis De Sade.

 

Går ikke så veldig bra, veldig vanskelig å lese selv om den er oversatt på norsk. Har sett filmen da, så det hjelper faktisk på. Bra bok

Aaah, den er søt. ;)

 

Jeg vet ikke hvilken oversettelse du har, men jeg kjøpte en engelsk oversettelse som også har andre av verkene hans inkludert, som Philosophy in the Bedroom og Eugenie de Franval.

Søt? Den er jo grusom. Jeg skulle ønske jeg var bedre på å lese engelsk da kunne jeg nok lest flere av bøkene. Men har bare Justineog filosofi på kammerset på norsk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har ett hav av bøker, eller ikke ett helt hav om ikke havet er på størrelse med den minste sølepytten som man finner under en tørkepertiode, men jeg vet ikke hva jeg skal lese. Har hele Harry Hole serien, hele pelle og proffer (et innfall jeg fikk en gang)bøkene til Jussi Adler Olsen, noen Johan Theorin, siste boken i Viktoria Bergman trilogien, noen Game of Thrones, noe norrønt greier og annen fantasy. Men hvor skal jeg begynne :( er flinkere å kjøpe bøker enn å lese de.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For tiden leser jeg Forbrytelse og straff / Crime and punishment av Fyodor Dostoyevsky. Jeg leser den på norsk. Jeg leser også Dracula av Bram Stoker på engelsk. Etter disse to skal jeg fortsette på en bok jeg har med samlede noveller av H. G. Wells. Jeg har for mange bøker i forhold til hvor fort jeg leser. Sukk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...