Gå til innhold

Sonata Arctica - hvilket album er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Siden ingen har nevnt den enda, vil jeg anbefale Songs of Silence, den doble liveplata. Sinnsykt bra lyd, og Toni synger rævva av de fleste powervokalister live. Pluss at publikum er helt utrolig og veldig til stede i opptaket. Sånt liker jeg.

Den har også låter fra alle platene.

Lenke til kommentar
Er det nå HalTan skal komme inn og si "æsj, grusom musikk"? :ermm:

Hvorfor skulle jeg gjøre det? Det er ingen som spurte i denne tråden om jeg liker Sonata Arctica, tråden handler om hvilket album som er best. Dersom tråden hadde hett "liker du Sonata Arctica?", ahdde jeg derimot svart "bedre enn alt annet i den kategorien, en del kult materiale".

 

:shrug: Frekkas.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • 5 måneder senere...

Nice liten 5 ÅRS BUMP. Får ta en 5 måneders bump jeg da. :p

 

Har nylig "gjenoppdaget" Sonata Arctica.

Det har seg sånn at tidligere har jeg kun hørt på Silence og Eliptica albumene som fikk meg til å like bandet.

Men det var jo sikkert 7 år siden, og jeg har tydeligvis ikke fulgt med på hva de har kommet med siden.

 

Albumene Winterheart's Guild (2003) og Reckoning Night (2004) er jo totalt overlegene til alt de har laget tidligere. Herregud så bra. Ikke bare er kvaliteten på musikken mye høyere, men sangene er desidert fetere.

 

Har ikke fått smaken på Unia enda, men skal høre litt mer på det før jeg gir meg.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Hadde egentlig ikke tenkt til å skrive i en 5 år gammel tråd, men whatever >_>

 

Enig med deg, Reckoning night og Winterheart's guild er rå. Ble litt forbausa da Unia kom ut, hadde nesten håpet på at de skulle fortsette i samme stilen. Likte det ikke helt i starten, men det kom seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...