Gå til innhold

Anbefaling: NetShop til Årets Webshop 2004


Anbefalte innlegg

sist jeg bestillte der (ca. 1 måned siden) gikk det i hvertfall ikke å bestille i annet enn oppkrav........ :mad:

 

det liker ikke jeg, 1 dag lenger levering og høyere pris... :mad:

En dag lenger levering pga oppkrav? Det tviler jeg på, du trenger ikke vente på pakkelapp bare skriv ut pakkesporingen når pakken er ankommet posten og hent så pakken, litt dyrere en visa, men så betaler du iallefall ikke før du får varen, noe som må sies å være en bra forsikring.

men det er greit og ha den muligheten alikevell syntes jeg :ohmy:

 

liker visa best, da kommer pakken på døra , og det er billigere og går fortere fordi den ikke behøver sånn drit på posten fordi den skal sendes i oppkrav :whistle:

 

EDIT:sjokoladen dems var helt utrooolig god og varen ble sendt samme dag

 

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trådstarter: Hvor mye rabatt får man hos Netshop etter å ha vist til et skryteinnlegg i dag?

 

B.T.

Hei Bollatex,

 

Mitt spørsmål til deg er hvor mye rabatt får du hos Multicom ettersom du jobber der. I henhold til våre retningslinjer punkt 7 er slike poster ikke tillatt.

 

Ansatte i nettbutikker skal også identifisere seg klart og tydelig.

 

 

Du utestenges for brudd på retningslinjene fra forumet.

 

 

Mvh,

 

Per Øivind

Lenke til kommentar
Trådstarter: Hvor mye rabatt får man hos Netshop etter å ha vist til et skryteinnlegg i dag?

 

B.T.

Heisan forumbrukere !

Først; vi betaler ikke kundene våre for positive innlegg om oss, hverken i form av rabatter, kontanter eller andre tjenester. Vi forsøker bare å gjøre jobben vår så godt vi kan, og har vært heldige på den måten at endel av våre fornøyde kunder har fortalt på forumet at de er fornøyd med vår behandling av dem. Vi følte derfor at denne kommentaren fra Bollatex var nokså urettferdig, å insinuere noe slikt som dette er direkte ufint etter vårt syn.

Vi kunne ikke helt se motivasjonen heller fra Bollatex` sin side til å skrive dette, og leste derfor mellom tidligere innlegg fra denne brukeren. Det som slo oss ganske raskt var at denne fyren var svært positiv til Multicom og produktene deres, spesielt bærbare fra firmaet er til stadighet promotert fra Bollatex, men også Multicom i sin helhet ses på som ett spesielt godt firma. Vel, for å gjøre en lang historie så kort som mulig, så har vi nå fått bekreftet at innleggene fra Bollatex er lagt inn fra Multicoms lokaler på Åmli ! Personlig tror jeg initialene til Bollatex nok ikke er B.T. men T.T., men det er vi ikke 100% sikre på.

Vi syns jo dette er trist, senest for en ukes tid siden var det en annen av våre konkurrenter som rakket ned på oss, og vi vet det har skjedd ved flere tidligere anledninger også uten at vi har kunnet bevise det.

 

Vi oppfordrer forumets brukere til å lese mellom innleggene fra nevnte person, så ser dere nok raskt hvor landet ligger.

 

Jeg understreker avslutningsvis at vi ikke føler noen glede ved å avsløre en konkurrent på denne måten, snarere føler vi heller kvalme, og håper vi for fremtiden kan slippe at våre konkurrenter forsøker å dra oss ned i søpla på denne måten. Det er direkte unfair, og jeg vil mye heller bruke tiden min på å forbedre Netshop`s produktutvalg og andre ting enn å bruke tid på å "forsvare oss" på beskyldninger og insinuasjoner av forskjellig art.

 

Med håp om godt vær fra våre konkurrenter for fremtiden,

 

Svenn-Aage Lysebo

Netshop

Lenke til kommentar

Hei, Svenn-Aage (og resten av gjengen her)!

 

Her ser det ut til at vi har samme problem som dere selv erfarte for litt siden. Denne gangen har en ansatt på vår teknisk avdeling hos oss som gått litt ut over sitt mandat på fritiden - på bredbåndslinjen sin som er betalt av oss. Vi har dessverre like liten mulighet som dere til å kontrollere hva våre ansatte uttaler seg om på fritiden og da kan slikt som dette skje. Ansatte har lett for å bli litt for engasjert i sin arbeidsgivers ve og vel når man liker jobben sin ser det ut til. Det gjenspeiler på ingen måte vår offisielle linje på forumet, vi tar derimot slikt opp med den enkelte for å få klare linjer.

 

Synes det er litt dumt at du så raskt kommer med gjetninger og påstander uten å forespør oss først, vi har da aldri vært vanskelige å ha med å gjøre tidligere, Svenn-Aage... ;) De fleste av våre ansatte har bredbånd som faktureres oss og dermed er det litt vel raskt å trekke konklusjoner ut fra IP adresser og betaler av disse (nå får vi se om vi sparer en linje etter dette), men det stemmer at denne posteren er ansatt hos oss.

 

Kort konkludert er vi like glade som dere for å få ryddet slikt av veien og holde klare linjer. Vi vil for fremtiden fortsatt jobbe for at våre ansatte ikke skal uttale seg om MultiCom Norge AS på fritiden slik at det kan oppfattes som offisielt, men vi kan ikke nekte dem å ha meninger i det hele tatt. Det gjelder derfor å finne en naturlig balansegang her for oss alle i dette markedet.

 

Mvh,

Tobias Tangen

adm.dir.

MultiCom Norge AS

Endret av DoubleT
Lenke til kommentar
Du utestenges for brudd på retningslinjene fra forumet.

 

 

Mvh,

 

Per Øivind

Hei Per Øivind og alle dere andre.

 

Jeg må takke forumstyret for en superrask behandling av min anke på utestengelsen.

 

Jeg hadde dessverre ikke sett noe sted i retningslinjene til dette forumet at ansatte i butikker måtte identifisere seg i ethvert innlegg.

 

MEN; om noen andre enn Netshopsjefen Lysebo føler seg ført bak lyset av meg, er det leit. Det har ikke vært meningen.

Jeg er kun en forumbruker som ønsker å spørre, svare og ytre meg som envher annen privatperson kan her.

 

Mvh

B.T. (privatperson, men jobber til daglig på www.multicom.no)

Lenke til kommentar

Jeg bestiller meg muligens PC en av de nærmeste dagene. Jeg kommer nok hovedsaklig til å se på pris når jeg bestiller, men det er jo klart at et slikt antall gledeserklæringer vil ha en innvirkning på mine valg av webshop. Komplett ser ut til å være billigst over hele linja for meg, men om det bare er snakk om et par hundrelapper på en ordre på 7-8000 kr for å velge netshop i stedet, skal jeg nok tenke meg om.

 

Dette er bare et bevis på hvor mye forumet faktisk betyr for mange (meg inkludert) i valg av komponenter og butikker, så når ansatte i web-butikker selv kommer "uanmeldt" inn i diskusjoner, uten å identifisere seg selv, blir det fort litt vanskeligere. Det er bra retningslinjene for forumet er så klare på dette, da en liten kommentar fra en smart konkurrent fort kan skifte konklusjoner totalt. Stå på administratorer, det er bra at slike "private initiativ" av webshop-ansatte blir stoppet.

Lenke til kommentar
Du utestenges for brudd på retningslinjene fra forumet.

 

 

Mvh,

 

Per Øivind

Hei Per Øivind og alle dere andre.

 

Jeg må takke forumstyret for en superrask behandling av min anke på utestengelsen.

 

Jeg hadde dessverre ikke sett noe sted i retningslinjene til dette forumet at ansatte i butikker måtte identifisere seg i ethvert innlegg.

 

MEN; om noen andre enn Netshopsjefen Lysebo føler seg ført bak lyset av meg, er det leit. Det har ikke vært meningen.

Jeg er kun en forumbruker som ønsker å spørre, svare og ytre meg som envher annen privatperson kan her.

 

Mvh

B.T. (privatperson, men jobber til daglig på www.multicom.no)

med 73 innlegg

 

netshop scorer på at dem leverer varene nesten alltid samme dag

og er det noe jeg hater så er det og vente flere dager/uker på pakka

+dem er rimlige(ikke billigst)

bra service

returen går som en drøm

kan hende det er bare meg som har denne følesen?

så netshop stå på :thumbup:

Endret av nosto
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en NEC 1760NX og DVI kabel fra netshop.no, men grunnet at jeg opplevde så mye Ghosting selv med DVI, så ringte jeg og sa at jeg ville benytte meg av angreretten. sendte også mail. fyren i den andre enden var Svært hjelpsom og jeg fikk god behandling.

Jeg mener en nettbutikk bør yte god service, vi kjøper faktisk tjenester av dem, men likevel, jo færre humper i veien jo bedre.

er svært fornøyd med returen og kommer til å handle der igjen.

Lenke til kommentar
Anbefaling: NetShop til Årets Webshop 2004

og det mener jeg. :yes:

 

NetShop har satset svært sterkt på service og gjør dette til alles fordel.

Maken til god service og medgjørlige kundebehandlere skal du lete lenge etter.

Prisnivået er også høyst konkurransedyktig i forhold til konkurrentene.

Rask levering; resten av forsinkelser osv må Posten ta på sin kappe.

Har du en retursak, så kan du til og med i "ekstra innbitte" tilfeller få bytte til tilsvarende merke av en annen produsent.

 

 

Thumb UP :thumbup: til NetShop!

 

6/6

 

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t: / 6

 

 

Mvh. The.Arisen.One

Hvordan kan du si det?, er lenge igjen av 2004. Mye kan skje. Bare fordi firmaet har bra leveringer og noen positive sider, betyr ikke at de er best i alt.

Lenke til kommentar
Du utestenges for brudd på retningslinjene fra forumet.

 

 

Mvh,

 

Per Øivind

Hei Per Øivind og alle dere andre.

 

Jeg må takke forumstyret for en superrask behandling av min anke på utestengelsen.

 

Jeg hadde dessverre ikke sett noe sted i retningslinjene til dette forumet at ansatte i butikker måtte identifisere seg i ethvert innlegg.

 

MEN; om noen andre enn Netshopsjefen Lysebo føler seg ført bak lyset av meg, er det leit. Det har ikke vært meningen.

Jeg er kun en forumbruker som ønsker å spørre, svare og ytre meg som envher annen privatperson kan her.

 

Mvh

B.T. (privatperson, men jobber til daglig på www.multicom.no)

Uff ! Hadde egentlig avsluttet denne saken nå jeg, men dette innlegget fra deg "Bollatex" provoserer meg til de grader ! Du har i flere innlegg tidligere (inkludert dine innlegg i denne tråden) rakket ned på oss fordi en ansatt hos oss tabbet seg ut en gang tidligere. Når du da tar den tonen du her gjør med "stakkars meg, dette var jeg ikke klar over..." tar du jammen meg kaka :roll: . Det blir rett og slett for dumt, og jeg er svært forundret over at du har fått sluppet til her igjen. Hold deg på matta nå da i hvertfall, personlig kan jeg ikke si annet enn at ønsker jeg deg dit pepper`n gror for din oppførsel her på forumet.

 

Har for øvrig mailet litt med "DobleT" hos Multicom i dag, og saken er 100% skværet opp oss i mellom. Vi har hatt ett godt konkurrent-forhold i snart 10 år, og vi har fremdeles en svært god tone. Som Tobias sier, så er dette slikt som kan skje, det har skjedd flere ganger og kommer garantert til å skje igjen. Så min oppfordring til forumbrukerne er helt klart at man ikke bør "boikotte" eller lage noen problemer for Multicom som selskap p.g.a. denne saken. Multicom er nok ikke hverken bedre eller verre enn andre webshoper når det gjelder snikreklame og hetsing av konkurrenter her, det er kanskje bare å sette seg ned med popcornet og vente på neste tilfelle :D

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop, som håper jeg slipper å bruke mer tid på denne saken nå.

Lenke til kommentar

Sendte inn en defekt vare til netshop, fikk svar alerede dagen etterpå at jeg skulle få ny. Aldri opplevd så raskt svar før :thumbup:

 

Jeg tror at alt dette bråket rundt at nettbutikker rakker ned på netshop, er resultat i at de er misunlige på de gode tilbake meldingene netshop får for tiden.

Blir spennende å se om netshop klarer å opprettholde den gode standarden når kunde antallet øker. Jeg håper iallefall det, og at andre nettbutikker lære av dem. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg hadde dessverre ikke sett noe sted i retningslinjene til dette forumet at ansatte i butikker måtte identifisere seg i ethvert innlegg.

 

Du har hatt en ca 75% grad av jobb relevante mailer. Inkl der du har rakket ned på konkurenter av Multicom.

 

Mine handler og returer mot Multicom har alltid gått smertefritt og raskt.

Dette skrev du i en post 25.feb. i år? Var du ansatt i Multicom på dette tidspunktet?

 

Og kan det være så vanskelig å forstå at dersom du er ansatt i en databedrift så kan en ikke rakke ned på konkurenter uten å forstå at dette kan slå tilbake på deg. I tillegg bør en være veldig forsiktig med å skrive "jobb" poster uten at det kommer godt frem hvor en er ansatt, gjerne også hvilken posisjon i firmaet en har.

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar

Jeg synes Netshop er en utrolig god webshop, og de har fine priser, utrolig service og god sjokolade. :D

De testet, pakket og sendte pcen min på 4 dager. Så de er utrolig raske med det. Eneste haken var at posten sendte skjermen min til Larvik. =/

 

Og til sist så vil jeg bare si at jeg synes det er tullete av voksne folk å drive å rakke ned på andre webshopper og reklamere for dem. Dere leker vel ikke butikk? :p

Lenke til kommentar
Det blir rett og slett for dumt, og jeg er svært forundret over at du har fått sluppet til her igjen.

Det var en glipp og han er utestengt igjen. Var jeg som hadde misforstått hvordan vi bannet folk.. Driver ikke så mye med det her, men nå skal det være gjort skikkelig.

 

Vi ønsker ikke slik oppførsel som Bollatex har vist av noen andre ansatte i ulike nettbutikker heller. Det er helt ok at medarbeidere i nettbutikker skriver i forumet vårt, men da må det komme klart frem hvor dere jobber. I de tilfellene hvor en ikke gjør det tolker vi det som snikreklame, og vi agerer derhen.

Lenke til kommentar

Det som er bra med NetShop er kunderservice. Dei fleste nettbutikkane klarer å sende pakkene fort (her er faktisk NetShop raskere enn mange), så det er ikkje noko argument i den forstand.

 

Men eg har enda til gode å lese dei lange postene med misfornøgde kunder som har krangla med NetShop om eit retursak ol., mens andre (skal ikkje nevne navn) har hatt ein god del i det siste. Det er sånn det fungerer. Ein tråd som gir negativ omtale er meget dårlig reklame, mens ein tråd som dette, gir best reklame.

 

Sjølv kjøper eg berre hos NetShop fordi eg har lest mykje bra og ikkje dei sure erfaringane der det tar månader med mailing att og fram. Eg hadde sjølv ein sak med NetShop der eg fekk ei vifte i staden for ein VGA kjølar. Eg sendte ein mail, og eit par dagar seinare fekk eg ein telefon om at eg hadde fått vifta til ein kar, og han hadde fått kjølaren min. Eg skulle få tilsendt ny kjølar. Nå gløymde riktignok han eg snakka med den saken, så eg sendte ein mail til dei og etterlyste kjølaren eit par dagar seinare, og då fekk eg ordrebekreftelse med ein gang, til den nette sum av 0,- kroner.

 

Om dei gløymer seg litt og bruker eit par dager på å finne ut av ting som blir sendt feil er heilt OK så lenge dei har med hensikt å gje meg det er har krav på, og ikkje krangle i alle vinklar.

 

Go NetShop!

 

Edit: Må berre gratulere NetShop med måten dei takla det å komme som ei heilt ny bedrift ut på dette tøffe markedet. Den julekalenderen dei haldt var rett og slett genial, og førte NetShop fram i lyset og ut til kundane der dei skal væra. :w00t:

 

Edit2: Webshopguiden standings:

1 Netshop Antal erfaringar: 77 Karakter: 5.79

2 digitalimpuls.no Antal erfaringar: 9 Karakter: 5.78

3 Hovedkort.no Antal erfaringar: 5 Karakter: 5.60

 

Ein god del meir erfaringar på NetShop enn dei 2 andre, så NetShop er på god vei mot beste netshop ja.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Netshop har ok leveringstid etc, men jeg må si at jeg ble litt skuffet.

Grunnen til det er at da jeg mottok mitt POV 6800GT fra de så var Commandos3 Spillet på fransk (!), og siden jeg ikke snakker eller forstår frosk, så hadde jeg lite bruk for det.

 

Sendte mail(er) til netshop ang. dette men har ikke fått noe respons fra de i det heletatt.

 

Litt skuff at når man handler for ca 7000kr (kjøpte ocz minne også) også gir de ikke tilbakemelding på mailer ang. slike ting :(

Endret av Lockedup.net
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...