Gå til innhold

Anbefaling: NetShop til Årets Webshop 2004


Anbefalte innlegg

Anbefaling: NetShop til Årets Webshop 2004
og det mener jeg. :yes:

NetShop har satset svært sterkt på service og gjør dette til alles fordel.
Maken til god service og medgjørlige kundebehandlere skal du lete lenge etter.
Prisnivået er også høyst konkurransedyktig i forhold til konkurrentene.
Rask levering; resten av forsinkelser osv må Posten ta på sin kappe.
Har du en retursak, så kan du til og med i "ekstra innbitte" tilfeller få bytte til tilsvarende merke av en annen produsent.


Thumb UP :thumbup: til NetShop!

6/6

:w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: / 6


Mvh. The.Arisen.One Endret av The.Arisen.One
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sist jeg bestillte der (ca. 1 måned siden) gikk det i hvertfall ikke å bestille i annet enn oppkrav........ :mad:

 

det liker ikke jeg, 1 dag lenger levering og høyere pris... :mad:

En dag lenger levering pga oppkrav? Det tviler jeg på, du trenger ikke vente på pakkelapp bare skriv ut pakkesporingen når pakken er ankommet posten og hent så pakken, litt dyrere en visa, men så betaler du iallefall ikke før du får varen, noe som må sies å være en bra forsikring.

Lenke til kommentar
Trådstarter: Hvor mye rabatt får man hos Netshop etter å ha vist til et skryteinnlegg i dag?

 

B.T.

Hehe, tror du jeg må betale ekstra når jeg sier at jeg har bestilt fra Techline, og venta kun på disken, men når de fikk den inn, hadde de solgt alle tastaturene? Og nå skal jeg snart på ferie!!! :nei:

Lenke til kommentar
Trådstarter: Hvor mye rabatt får man hos Netshop etter å ha vist til et skryteinnlegg i dag?

 

B.T.

Totalt unødvendig, hvor mange andre skryter av netshop? De gjør det fordi de synes det er en flott butikk. Selv mener jeg at de har fortjent sitt gode navn og rykte etter postene her på forumet å bedømme. Men jeg synes og at de ikke har så stort vareutvalg..

Lenke til kommentar
Totalt unødvendig, hvor mange andre skryter av netshop?

Jeg har ikke ennå handlet på Netshop, og har derfor kun disse postene å forholde meg til. Jeg lurer bare på hva som gjør at så mange får den spontane reaksjonen og holder en høymesse for butikken sin her. Det virker stort sett som de er en butikk som klarer å levere akkurat det en kunde vil ha, ja. Men dette kan de umulig være alene om. Så hva er den utløsende faktoren for å gjøre slike stunt? Står det en URL den berømte sjokoladen? Jeg husker før navnebyttet fra Hardwarebutikken, at de brukte "en ansatt" til å gjøre denne promoteringen, nemlig... Kan selvsagt hende de bare ble litt vel ivrige i oppstarten, men det var likevel litt skummelt synes jeg.

Så det jeg lurer på i dag er om eller hvordan Netshop oppfordrer de fornøyde kundene sine til å poste her.

 

B.T.

Lenke til kommentar

Det er alltid en webshop som er i vinden her på forumet, og denne blir da skrytt opp i skyene helt til neste populære webshop tar over. Det er ingen som sier at Netshop er det eneste alternativet, men det er veldig få som har noe å utsette på de, mens servicen stort sett er på topp. Denne typen skryteposter er litt drøye, men det er ikke dermed sagt at det er noe muffens bak det...

Lenke til kommentar

Jeg kan bare si om mine egne erfaringer om netshop.

Det er en butikk som for meg skiller seg litt ut fra mange andre.

De er alltid hygglige når du ringer og de prøver å hjelpe deg så godt de kan.

Idag er konkuransen veldig hard blannt butikker og da er servisen en butikk kan gi deg som kunde veldig viktig.

 

Etter dette inlegget så sier vel noen at jeg er ansatt på netshop vel,men kan si trygt at det er jeg ikke :D

Lenke til kommentar

Bestillte nettop Router samt pcmcia kort til min bærbare maskin fra psdata.

 

Betalte med visa, gikk 4 dager fra den var sendt, til den kom til meg i Haugesund.

 

Jeg er fornøyd, men legger ikke inn her masse med skryt og tull og vass.....

 

Du betaler for varen, de tjene penger........ferdig med det.

 

Dette virker litt kjøpt å betalt reklame på forumet, det liker jeg ikke!!!!!!!!! :thumbdown:

 

Hva synes moderator om sånt?????

Lenke til kommentar

det som skjedde tidligere, hvor en ansatt gikk inn her og "promoterte"...det var nok heller en glipp som ikke noe planlagt pr stunt eller noe fra Netshop. Rett og slett bare en person ble litt overivrig kanskje?

 

Jeg syns Netshop fortjener alt det positive de får, men i lengden kan det kanskje virke litt negativt med så mye skryt? (bare tanker hos meg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...