Gå til innhold

Do you rasterbate?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plaktatifisering er vel et godt norsk navn.

Bruk et vanlig bilde, kjør det gjennom rasterbator, print ut sidene, og få plakat som dekker endel kvadrat.

Så ganske stilig ut, kanskje det er noe å bruke den 26år gamle skriveren til, den står jo bare å støver uansett. (Mannesmann Tally-sak)

Skrevet
Likte denne ideen ganske godt... Bare å finne NTNU's fargeprinter :p P15 anyone?

Er den tilgjengelig for alle?! :ohmy:

5841322[/snapback]

Vi på PuP har også fargeprinter i PU-labben :p

Skrevet

en kamerat av mer har et 1*1 meter bilde at seg selv på veggen.. nærbilde av hodet. Må nok utnytte fargelaseren på skolen litt mer, som de fleste andre på bygget også gjør.

Skrevet (endret)

Den første ble en flopp men så fant jeg ut man kunne bruke 3 mm dot str så da ble det det :)

edit: "værste" er jo at det nesten ser ut som en ekte plakat :D

post-84861-1143759609_thumb.jpg

Endret av Impetus90
Skrevet
Likte denne ideen ganske godt... Bare å finne NTNU's fargeprinter :p P15 anyone?

Er den tilgjengelig for alle?! :ohmy:

5841322[/snapback]

Mener det er en fargeprinter i 3 eller 4 etasje på P15 som er tilgjengelig for alle. Printet ut en drøss med DVD-cover der i fjor, men uvisst om den er der fremdeles.

Skrevet
Noen som har sett en større versjon av dette bildet?

//Sylvarius

5843283[/snapback]

mye av greia med rasterbation er at du ikke trenger høyoppløselige bilder for å lage store bilder. tror det du har burde holde til en relativ stor plakat

Skrevet
Min tredje rasterbation:

edit: Steffyboy, bruk mindre dots, blir mye finere.

5845667[/snapback]

Dette er vel smak og behag. Personlig synes jeg hans rasterbation er mye finere enn en helt "ren", og stor dot size er vel litt av konseptet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...