Gå til innhold

Do you rasterbate?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt til å lage en 40 siders rasterbate på rommet mitt. Problemet er at jeg har mange bilder å velge mellom, men jeg har bare plass til 1 bilde. Jeg trenger hjelp av dere til å velge det feteste bildet. Her er alternativene;

 

1. Bilde fra filmen Scarface

2. Bilde fra filmen Full Metal Jacket

3. Bilde fra filmen Apocalypse Now

4. Bilde fra filmen Boondock Saints

5. Bilde fra filmen Shining

6. Bilde fra filmen Pulp fiction

7. Bilde fra filmen Resorvior Dogs

8. Bilde fra serien Happy Tree friends

9. Bilde fra filmen kill bill

10. Samme bilde som trådstarter (ja jeg vet det er lavmål, men det var så fett)

 

Et annet spørsmål? finnes det et bilde fra når russerne inntok berlin, og det står en fyr på toppen av det tyske parlament og vifter med en commie flagg?

 

Da er jeg spent på hvilke jeg skal ta? Des Out! :thumbup:

Endret av Fredric
Lenke til kommentar
Det med litt farger på hadde nok vært det beste. Hadde slengt det opp på veggen hvis jeg ikke hadd hatt skråvegger (loft) :D

Så heng det i taket davetu! Dette her var alvorlig fett!

 

 

På biblioteket oppå her tar de 2kr/siden samma hvor mye blekk du bruker (ja, det er blekk).. Et bilde på 30-40 sider blir da 60-80 kroner, og det er jo ikke veldig dyrt egentlig! Kan jo undersøke hva de tar på noe trykkeri også, da.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Steike, mitt ble litt stort ! :O  36 sider, må finne mer ark :S

Mitt tips: ta det på jobben/skolen... lasern tar det kjapt, så slipper du å betale haugevis i blekkpenger... Staten stjeler 35% av lønna mi, jeg fortjener noe tilbake, og det er litt blekk på papir :p

 

Skulle sett ansiktsutrykket på bibliotekaren når printeren spytta ut to bek svarte ark :p

 

EDIT: Jo! hvis noen lurer, så limte jeg arkene mine på steinpapir (fant ikke noe annet å lime det på) Ble ganske bra...

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar
Steike, mitt ble litt stort ! :O  36 sider, må finne mer ark :S

Mitt tips: ta det på jobben/skolen... lasern tar det kjapt, så slipper du å betale haugevis i blekkpenger... Staten stjeler 35% av lønna mi, jeg fortjener noe tilbake, og det er litt blekk på papir :p

 

Skulle sett ansiktsutrykket på bibliotekaren når printeren spytta ut to bek svarte ark :p

 

EDIT: Jo! hvis noen lurer, så limte jeg arkene mine på steinpapir (fant ikke noe annet å lime det på) Ble ganske bra...

spørs om det er så jaevli lurt å printe ut 3kvadratmeter store bilder av hu der i avataren min på skolen... :p

 

Eneste gangen jeg har tilgang til pc er i øk/inf. timene og der har vi en besynderlig dame som sikkert hadde verdsatt at printeren borte ved ditt bort begynner å spy ut tonnevis med slike midt i timen mens huns snakker, muligens mens vi holder på med oppgaver, men fortsatt er det litt vel oppsiktsvekkende til at hun ikke oppdagerdet, slik situasjonen er der skulle det tatt en døvblind død gullfisk for å ikke merke det :p

 

Jobben til fattern perhaps :whistle:

Endret av So
Lenke til kommentar
Sånn blå tyggis, som klistrer seg fast på ting.

 

----------------------------------------------------------

 

Rasterbation er ikke nok da. Jeg klippa ut det innerste i et bilde og spraye resten sort, ved å lime kantene på veggen. Stencil. Det ble stilig.

Kan også være grønt :p

 

Jeg gjorde nesten det samma som deg, men jeg limte det på steinpapir, så det ikke sitter fast i veggen og skaper et helvette om det ble skeivt hengt opp, eller om du skal ha det ned. Resultatet ble mye bedre og, dessuten ser det ut som en rasterbated plakat... Ganske kult

 

EDIT: jeg gjemte den "tråden" og fyllte sprekkene med fyller penn... ble litt bedre:

post-58-1098216530_thumb.jpg

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...