Gå til innhold

Do you rasterbate?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kapa er forholdsvis dyrt ja. Det blir fort over tusenlappen for et bilde i den størrelsen. Det fungerer ganske greit med billigere typer plater også, eller ennå billigere med bare et mer dugelig festemiddel som f.eks tegnestifter. Det lønner seg å starte i midten og være veldig nøye på at det er vannrett/loddrett og samme avstand mellom arkene.

Lenke til kommentar

Gips, spon, mdf eller noe sånt. Når jeg kjøpte kjøkkenbord for litt siden fikk jeg noen beskyttelseplater i pakken og de har en egnet glatt og jevn overflate og nok stivhet. Jeg aner ikke hva materialet heter men det ligner på en mørkere og tynnere variant av spon.

 

Tegnestifter i samme farge som bildet, eller gjennomsiktige. Ellers dobbeltsidig tape, eller sånne gjennomsiktige myntformede klebelapper.

 

Dette er helt klart billige løsninger, akkurat som rasterbildet. Vil du ha kvalitet så ville jeg valgt noe helt annet enn rasterbilder. F.eks sammenhengende fotopapir fra japanphotoxxl.no, fototapet eller rett og slett et gigantisk bilde på kapa. Det koster, men blir majestetisk i stua.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...