kns Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Ok, her kommer et elementært spørsmål... Har kjøpt meg dvd-brenner, primært for å brenne store mengder data som backup. Av en eller annen grunn fant jeg liksom ikke ut hvordan jeg gjorde dette med Nero 6 ? Regner med jeg må formattere cd'ene først, men hvordan gjør jeg det? Er "erase disc" det samme som format? Var nemlig en mulighet i Nero for å "erase" cd'er.. Er det andre programmer som er bedre på dette området?
Hårek Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Syntes Nero 6 er et ypperlig program, men det er sikkert noen som finner noe de liker bedre, slik er det alltid. Husker selv første gang jeg brukte Nero at det var lett å overse knappen som velger mellom CD og DVD. CD-R/DVD-R skal ikke formateres, erase disk er kun for DC-RW /DVD-RW.
kns Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 (endret) Syntes Nero 6 er et ypperlig program, men det er sikkert noen som finner noe de liker bedre, slik er det alltid.Husker selv første gang jeg brukte Nero at det var lett å overse knappen som velger mellom CD og DVD. CD-R/DVD-R skal ikke formateres, erase disk er kun for DC-RW /DVD-RW. Hah! Der var det en knapp ja! Jammen godt at du nevnte det! Nå fant jeg utav alt, og brenner som bare det!! Liker nemlig også veldig godt Nero 6, vil egentlig ikke bytte program.. edit: emoticon Endret 25. juni 2004 av kns
Syar-2003 Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Bruker Nero 6 til ordinær brenning og DVD Xcopy Gold fra 321 Studios for backup av filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå