Gå til innhold

Amd k6-lll+ 600mhz til salgs på qxl!


Dreiern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har foreslått ny pris :evil:

Du fikk svar: "dette er en meget sjkelden prosessor som mange vill gi mye for å få. holder på å skaffe meg en som kan kjøre enda høyere nå derfor selger jeg denne."

 

Smart fyr det der, kjøper eldgamle cpu'er for mer enn moderne koster bare for å overklokke dem bittelitt...

 

Tenkt om jeg også var så lur. :roll:

Lenke til kommentar

Skal lage en annonse over hans hvor det står

 

K6-3 450!

Råtner i skuffen min hjemme

KJAPPAAAASS!!! (Du hiver den og den som tar den imot får den)

:p

Selv så syns jeg ikke k6-2 eller k6-3 var en særlig bra eller stabil prosessor på noen hastigheter. Det er marginale forskjeller på k6-2 og k6-3 på samme hastighet. Mindre enn på prescott og northwood.

 

:edit

Men han selger med hovedkort og ram og prosessor. Det er fremdeles en høy pris men det hovedkortet og prossesoren er litt sjeldent.

 

:ermm:

Endret av bearcarlsen
Lenke til kommentar

Den prosessoren er jo fra den tiden AMD virkelig slet med å holde følge med Intel. Begynner jo å bli en stund siden det. Verdien på cpu + hk er jo ikke rare greiene, men det jo ikkje ulovlig å prøve.

 

Duron 1.6ghz 379nok

Epox HK 419nok

(komplett)

 

Det der yter jo utrolig mye bedre. Dersom jeg ikke husker feil var K6 serien vesentlig dårligere enn konkurerende prosessorer fra Intel på den tiden. 3D Now ble det jo heller aldri noe særlig av (sammenlignet med SSE/MMX). Håper virkelig ikke at han får solgt det der, er jo ikke en gang verdt portoen.

 

Er trøtt, så det er sikkert mange skrivefeil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...