Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Få med deg en kompis elns som er over 18 som ikke ser så veldig stor ut i forhold til deg, men ganske jevn. Så tror vakta sikkert at du også er 18 :)  Det er verdt et forsøk :thumbup:

9365647[/snapback]

 

Mjæ, det er selvsagt en mulighet. Skal dra sammen med en på rundt 25 + - om det blir noe. Ganske rå sjanse å ta mener nå jeg, kjedelig å betale for konserten og deretter måtte nyte den utenfra.

9365693[/snapback]

 

Ja, det er litt kjipt. Jeg ville ikke tatt sjansen, men det er du som bestemmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke liker fjortiser, hvorfor har du en haug på MSN som sier "slipknot rulz" da? Folk spretter jo ikke bare opp tilfeldig på MSN og roper "SLIPKNOT ROXXXORZ IÆM 14 YRS OLD!1". Å ikke like et band fordi en folkegruppe du aldri ser eller hører liker det, er jo litt fjernt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opeth nyheter!

 

The much anticipated live album "The Roundhouse Tapes" (Live at the Camden Roundhouse 2006) will be released through Peaceville records on October 22. The double disc venture will feature the following songs:

 

CD1: "When", "Ghost Of Perdition", "Under The Weeping Moon", "Bleak", "Face Of Melinda", "The Night And The silent waters"

 

CD2: "Windowpane", "Blackwater Park", "Demon of the Fall"

 

The (even more anticipated) HD filmed DVD will be released in early 2008. This will also feature (lots of) fan interviews, band interviews, soundcheck footage and live photos + exclusive menu music written by Åkerfeldt and Wiberg.

 

www.Opeth.com

 

Mer:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Peaceville Records is proud to announce the forthcoming release by one of the metal world’s greatest acts.

 

"The Roundhouse concert will always be a very memorable gig for us for many reasons, but most importantly it caught the band at the peak of the "Ghost Reveries" tour. I must say we're quite tight after 18 odd months on the road supporting the record. I'm extremely pleased we got it documented and I hope it will please our beloved fans as well. As an extra bonus we've decided to collaborate with one of our past labels for this release, the legendary Peaceville Records. Here's a toast to Hammy and Lisa for helping us back in the day as well as to the new team for preserving this pleasurable memory for today’s music lovers as well as for generations to come." – Mikael Åkerfeldt

 

‘The Roundhouse Tapes’ contains a captivating Opeth performance from the Camden Roundhouse, London, UK, on November 9th, 2006 (a gig which also featured Goth metal legends Paradise Lost), and sees the band in scintillating form churning out a selection of classics from their illustrious career. You know what to expect from Opeth: unrivalled composition; seamless progressive dynamics and boundless atmosphere from the mellow to the incredibly heavy, all sealed with the unmistakable vocal presence of mainman Mikael Åkerfeldt.

 

Since their formation in 1990 in Sweden, Opeth has risen to the forefront of the metal world over the years; bringing many aspects of progressive rock/metal to a whole new audience by combining soft acoustic ambience with complex, melodic & heavy guitar often familiar to forms of death/black metal, perfectly concocted into a completely peerless sound. A constant factor of their success is that the band have never been afraid to experiment with their song-writing ever since their debut album, ‘Orchid’, in 1994, all the while taking us through some truly magical & hypnotic soundscapes over the years.

 

Available October 22nd 2007

 

CD1

 

When

Ghost Of Perdition

Under The Weeping Moon

Bleak

Face Of Melinda

Night and the Stillwater

 

CD2

 

Windowpane

Blackwater Park

Demon of the Fall

 

http://www.peaceville.com/

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Jævli fett. Gleder meg som en unge til både album og DVD.

 

Hørte nettopp igjennom Dan Swanö's "Moontower". Jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente, men jeg ble positivt overrasket. Mindte litt om Godgory. Men for all del, ei bra plate.

Endret av Petoah
Lenke til kommentar
Jævli fett. Gleder meg som en unge til både album og DVD.

 

Hørte nettopp igjennom Dan Swanö's "Moontower". Jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente, men jeg ble positivt overrasket. Hele skiva var litt "Godgorisk". If you know what I mean... :p Men for all del, ei bra plate.

9366466[/snapback]

 

Samme her, føles som jeg har ventet hele livet innen nå.

 

As for Moontower: Genialt album etter min mening! Uncreation er jo bare herlig.

Lenke til kommentar
Få med deg en kompis elns som er over 18 som ikke ser så veldig stor ut i forhold til deg, men ganske jevn. Så tror vakta sikkert at du også er 18 :)  Det er verdt et forsøk :thumbup:

9365647[/snapback]

 

Mjæ, det er selvsagt en mulighet. Skal dra sammen med en på rundt 25 + - om det blir noe. Ganske rå sjanse å ta mener nå jeg, kjedelig å betale for konserten og deretter måtte nyte den utenfra.

9365693[/snapback]

Tror nok sjansene dine er små. Hjelper lite om du fyller 18 dagen etter eller om 2 år. Stedet får bråk om de selger øl til deg og blir tatt for det. Samme med dørvakten som slipper deg inn.

Lenke til kommentar

Er man 29 har man nok ikke så mye å bekymre seg for :p Jeg kjøper ofte sprit på polet uten leg, men faen så styr det blir når jeg skal inn på et 18årssted. Jeg er to år over grensen, men dørvaktene er alltid så skeptiske til legget mitt. Så tror ikke du skal få for store forhåpninger Anathema. Eventuelt finn på noe kriminelt lurt.

Lenke til kommentar
Kom over en sang av In Flames idag, som jeg aldri har hørt om.

Abnegation heter den. Når kom denne ut?

Fant ikke noe om den på hjemmesida deres, er det en single, mon tro?

9370436[/snapback]

 

Den ble released med en ny compilation. (eller noe sånt) Utrolig dårlig sang, jeg ble dypt skuffet.

9370926[/snapback]

 

Nei, det er en sang fra det neste albumet som kommer en gang neste år. Om det var In Flames som la den ut eller en lekkasje er ukjent. Jeg gleder meg i hvertfall ekstremt til neste plata :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...