mr. fotball Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hei! Jeg lurer på om det går an å få tastaturets neste spor/pause osv. knaper til å fungere med winamp. Det er litt slitsomt å gå ut av ting hver gang du m gjøre noe slik. Takker for alle svar. Edit: Jeg var veldig usikker på hvor jeg skulle poste denne, så det hadde vært fint om den da kunne ha blitt flyttet. Endret 19. juni 2004 av mr. fotball
Hårek Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Hva slags tastatur er det snakk om? Logitech har dette innebygd, er bare å installere deres iTouch software.
zeltex Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Du må finne ut hvilken driverversjon som støtter winampversjonen din. Mange av de driverne som følger med tastaturet fungerer til winamp 2.X, men ikke 3.X og 5.X. Driverne finner du på logitech eller microsoft . Har du noe annet får du bare søke etter det. Selv har jeg microsoft multimedia tastatur med Itellitype 5.0 drivere, og da kan jeg bruke winamp 3.0 som er min favoritt.
wil Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 jeg har selv et Trust Easy Scroll tastatur, og dette tastaturet fungere fett i Winamp 2.76 iallefall. eneste driverne jeg installerte var standard driverne som fulgte med på tastatur cd`en.
Christian_ Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 men jeg har et norskt tastatur...... Dette hvis det har noe å si.. Hvis jeg instalerer denne driveren... vil hurtigtastene og musikk << og >> tastene fungere da?? Og siden driveren er på engelsk, vil ikke æ ø og å fungere lengre da?
Hårek Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Og siden driveren er på engelsk, vil ikke æ ø og å fungere lengre da? Driveren har ingen betydning for hvilket språk du har på tastaturet. Det finnes kun en driver, det er ikke noen norsk driver for slike ting.
wil Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 har erfaring med mitt keyboard at programmet kan bli på norsk, mens Windows er engelsk ('p') det opplevde jeg i går var det vel. men det er jo bare å endre det da. men forresten er jo Winamp engelsk/amerikansk så det er vel det samme.
HolgerL Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Det finnes flust av plug-ins til Winamp hvor du kan sette tastaturet til å styre det meste i winamp. Her er den jeg bruker: http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=50543 Om du har en nyere mus med fancy knapper, så kan du også sette disse til å styre winamp. Jeg har en MX700, og jeg bruker fram- og tilbakeknappene til å styre musikken.
Zeph Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 /me poke mr.football. "We need the name of your keyboard"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå