Gå til innhold

X800pro på denne pc (ny) kunn for x800pro int...


Anbefalte innlegg

Spør du meg så tror jeg FarCry slår begge spill. HL2 er muligens spillet som overgår det, men jeg tviler. Har fått screenshots (nye nå) som er mye bedre en dem fra hl2, men vi får vente å se.

øh, Ikke nubbsjans i havet heller.... FarCry er bare en håpløs spillopplevelse krydret med pen grafikk. HL2 og Doom3 kommer til å overgå dette spillet uten noen som helst problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste (nevnt det før et sted) i Pc gaming world - som haddet reportasje fra E3 messen i hele bladet - at Doom3 var messens store skuffelse - Hl2 vant både beste spill og beste action spill tittelen.

 

Doom ble beskrevet som, siterer:

 

Edit:

 

Snakket foresten med en kar på E3 butikken ved Oslo S i dag, han mente at mye av grunnen til utsettelsen var FarCry. Så jeg tror ikke vi skall vi altfor overasket om FarCry faktisk er like bra\bedre (fra mange vinkler for man like heftige bilder fra farcry)

Det var X-boversjonen av Doom3 som ble vist fram på E3 messa.

Lenke til kommentar

Vil legge til at jeg ble litt skuffa av FarCry egentlig...grafikken var jo kjempe den. Men spillet greide ikke holde på interessen min, men kan jo være jeg plukker det opp igjen en dag og spiller det igjen da.

 

Vil annbefale folk her å laste ned starwars galaxies gratis, prøvetid i 14 dager og du trengte ikke noe kredittkortnummer. Likte dette spillet vanvittig godt. Er jo ikke akuratt et spill der du får utnytta 3d kortet da, men gameplayet er supert :thumbup:

Lenke til kommentar

Lite heldig at en person som har sett Doom 3 ikke vet at det var xboxversjonen de viste og ikke PC versjonen, slike ting burde man være sikker i før man begynner å kritisere.

 

Jeg ble litt skuffet av Far Cry også, grafikken var jo bra og det var morsomt i 10 minutter, men gameplayet ga ingenting nytt, var det samme gamle som vi har sett i 100 spill tidligere.

 

HL2 og Doom3 KAN komme med noe helt nytt som gjør at vi vil sitte å sikle mens vi spiller, eller bli vettskremt.

Lenke til kommentar

Mulig det er vanskelig for mange av dere å diskutere, det er noe dere bør lære! spesielt når dere har blitt medlem av et forum :thumbup:

 

Lite heldig at en person ..... ikke vet

 

Lite heldig? om du heller spør skall du få svar. Jeg leste en stor artikkel i det sistePC gaming world - der fant jeg artiklen om Doom3, det stod ingenting om x-box, siden det stod i et PC blad regnet jeg med at de testet det på en pc.

 

Personelig synes jeg FarCry er sinnsykt bra - har ikke hatt det så moro siden Resident Evil 1 på playstation (vi var døds imponerte når det kom!), men spillet jeg har spilt mest er nokk Wipeout serien (bortsett fra Fusion på playstation 2, utrolig dårlig)

 

De nyeste spillene jeg har testet på x800pro nå er Painkiller - Joint Operation - Condition Zero . PainKiller har jeg noen bilder av på hjemmesiden nå, alle spillene funket bra på full guffe, men alle er middelmådige spill (condition zero er direkte dårlig med tanke på at det er et nytt spill)

 

 

Send mld om dere har lyst til å se bildene på hjemme siden (brukernavn - passord)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Lite heldig? om du heller spør skall du få svar. Jeg leste en stor artikkel i det sistePC gaming world - der fant jeg artiklen om Doom3, det stod ingenting om x-box, siden det stod i et PC blad regnet jeg med at de testet det på en pc.

 

Hvis det er juli utgaven av PGW du har så står det helt tydlig:

Side 41. Under Stjernesøk 2004 .........uspektakulære xbox-utgaven..

Seks PC-spill som man på årets E3-messe glimret med sitt fravær..Doom 3

Side 43. Under Messens skuffelse.......uspektakulære konsollkonværtering......

Var umulig å ta feil av det.

Lenke til kommentar

Kjære Beagle venn det umulige har blitt mulig

 

Jeg har sett det som står med liten skrift under bildet på side 41 - så utrolig umulig at jeg ikke leste det før artikelen på side 43 huff og huff.

 

Gidder forøvrig ikke å dra denne "umodne" "unødvendige" diskusjon videre, men det føles godt å fåt til det umulige

 

God jul til deg Beagle vennen :thumbup:

 

 

Edit: med Konsollkonvertering Troddet jeg de mente at spiller virket som et dårlig playstation 2 spill på pcen - det umulige har skjedd igjen :yes:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
øh, Ikke nubbsjans i havet heller.... FarCry er bare en håpløs spillopplevelse krydret med pen grafikk. HL2 og Doom3 kommer til å overgå dette spillet uten noen som helst problemer.

Håpløs spillopplevelse??? Jaja, smaken er som baken sier jeg til deg da.. :whistle:

Lenke til kommentar
Håpløs spillopplevelse??? Jaja, smaken er som baken sier jeg til deg da..

 

Heeeeelt enig, det spiller som en drømm på x800pro!, synes intesiteten og spenningsfaktoren er helt på topp, satt i går kveld å var små nervøs mens jeg spilte (har alleredet skrevet om det for tre poster siden, men gjentar det gjerne, ikke siden Resident Evil 1 på playstation har jeg vært så imponert)

Lenke til kommentar

Javel?????

 

Jeg bruker Doberman til vakthund

 

Enda mere offtopic

 

Over til Topic igjen.

 

Skjønner ikke folk liker PainKiller. Grafikken var grei nok, men spillbarheten er jo helt tragisk. Gleder meg virkerlig til HL2, Doom3 å Stalker kommer slik at vi får tynet kortene litt :)

Lenke til kommentar

Hvordan kjører Ground Control 2 på full guffe med en x800? Har ikke snøring hva slags krav GC2 stiller til maskinen, men grafikken ser jo meget heftig ut...

 

off topic: doom3 til xbox blir nok meget bra når man sammenligner grafikken mo andre spill til xbox. Selve spillet gjør seg nok best på PC (mus + keyboard) men man klarer vel å bli skremt om man spiller det på xbox også =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...