Gå til innhold

X800pro på denne pc (ny) kunn for x800pro int...


Anbefalte innlegg

Hei, Vært på Geilo ei uke.

 

Leste forøvrig at Doom 3 hvar E3 messens store skuffelse

 

Jeg siterer pc gaming

 

Kastrert pixelgrafikk, fysikk som ikke er tillstede, null spillefølelse, sørget for lange neser på dem som ventet på Doom.

 

Mens half life to fikk både Beste spill og beste action spill award. Så det blir nokk HL2 for penga, koselig for dem som har fått kupong med kortet sitt.

 

Forøvrig har jeg hatt null problemer med x800pro kortet mitt, alle spill spilles fortsatt med alt på fult, jeg har satt opp en hjemmeside med bilder fra div spill, skriv en mld om dere ønsker linken + passord ( fikk en storm av hackerkåte gjester forige gang jeg la ut ipen min).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør du meg så tror jeg FarCry slår begge spill. HL2 er muligens spillet som overgår det, men jeg tviler. Har fått screenshots (nye nå) som er mye bedre en dem fra hl2, men vi får vente å se.

Syns ikkje grafikken til Far Cry er så veldig realistisk.. Må sei eg syns grafikken i Half Life 2 er mykje meir verkelegheistru, syns og den er meir detaljert! Berre sjå på veggar o.l.. :yes: Men det er vanskeleg å seie når spelet ikkje er ute enda.. den som lever får se :)

Lenke til kommentar

:hmm: Det er en liten uenighet mellom hl2 crewe og Nvidia, saken er den at spillet nesten ikke drar på fx kortene til Nvidia (kortene fikser ikke directx-9), så vavle må vente på Nvidia til de slipper en den nye driveren slik at de kan optimalisere spillet opp mot dette, min gud er det mulig :no:

 

 

Note: It’s an interesting fact that of the two most eagerly anticipated games over the next year the developers have had to expand time and effort in creating special, optimised paths for GeForce FX hardware whereas ATI has more than acceptable performance (and with higher IQ) in both of these titles utilising the default path. The release dates for both of these titles have been a constant source of interest - has creating more special rendering paths actually hindered the release of these titles?

 

 

ATI’s “Shader Day” was designed to educate on the importance of Shaders, what they can offer us in terms of making games more realistic and why the traditional performance paradigms of fill rate and memory bandwidth aren’t necessarily as applicable in modern games. Half Life 2 is the perfect embodiment of many of these issues and certainly highlights that performance measurements may be an interesting thing to fathom in the future. But for now, it seems pretty clear that the DirectX9 Radeon series are the clear board of choice for playing Half Life 2.
Endret av simalarion
Lenke til kommentar
ser ikke ut som du/dere har brukt AA når dere har spilt hl 2 ?

og 30 fps ?

 

synes doom 3 ser bedre ut(mere texturer,polygoner)

Det er mulig eg ikkje hadde på aa der.. ser faktisk ikkje sånn ut..

Må skuffe deg og si at da har AA'en ikke fungert, der har du ikke AA påskrudd.

Høh?

Se da mann, AA er ikke påskrudd på HL2 bildene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...