Gå til innhold

X800pro på denne pc (ny) kunn for x800pro int...


Anbefalte innlegg

Jo det går ann, alle skal ha det til at Doom III har så sinnsyk grafikk men alt det har egentlig er syke lyseffekter men mangler jevne texturer og ser litt halveis DX7 enkelte steder.

 

Edit: Feil

Åja, du har sikkert rett eksperten! :thumbup:

Sier IKKE at jeg har RETT men sier hva jeg mener :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja hva skal jeg si, noen bilder var greie, filmen var ikke noe spesielt. Men dette er en uoptimalisert alpha ja. Gleder meg til hele spillet kommer.

Regner med du brukte FRAPS for å ta opp, da faller fps grådig langt ned når man tar opp.

Enig med deg.. Var ikkje imponert over grafikken på spelet.. hadde nok for store forhåpningar... :(

tror heller du skal vente før du sier noe, her har man heller ingen grafiske instillinger og endre på. Dessuten: Alpha <--

Vente? Nei.. Eg seier eg ikkje er imponert over den grafikken eg vart servert!

quote: dette er bare en BETA tenk hvor bra hele spillet blir

sier du jo selv. Vedder på det blir en remake på veldig mye av grafikken.

Ja, men då sa eg ingen ting om grafikken.. tenkte på gameplayet!

du sier jo selv at du ikke er imponert over grafikken og at du hadde for store forhåpninger for den.

 

btw: far cry sin grafikk er oppblåst til de grader. Enkelt og greit. Den er bra men ikke SÅ bra. Gidder ikke grunnlegge meg, bare nok en dråpe i vannet.

Lenke til kommentar
Men så ombestemte han seg i løpet av et halvt minutt :p

Ble en sterk motsigelse til slutt ja.

Hva skal man si, Doom 3 hadde mye uskarpe texturer og skarpe kanter, samme med skyggene. Men dette blir nok bedre i fullversjonen. Har iallefall sett masse bilder som imponerer sterkt. Bare jeg ser de så tenker jeg "nytt skjermkort" :no:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva dere skriker opp om, det er faktisk mye bedre detaljerte textures på Far Cry (innendørs), for ikke å snakke om lyssettingen. Doom3 har mye å leve opp til.

 

 

des,OUT!

Enig, Doom III er oppskrytt :roll:

Pøh! Man kan ikke si sånt før man har sett selve spillet. Da er man bare en "anit-doom fanboy" eller no..... :p

Lenke til kommentar

Jeg tror også HL2 blir best, skal bli spennende når det kommer :yes:

 

Men tviler på at jeg blir skuffet av Doom3, uansett blir nok begge bra spill :dribble:

 

Litt ON TOPIC: Får mitt x800 pro i dag, satser på at resten kommer i morra(resten av pcn da)...og da er det en svært glad "jihn" som springer og happer og danser rundt forbi :yes:

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Dette må være det dummeste tilfellet av offtopic jeg noensinne har sett.

 

Denne tråden har jo gått helt over styr. Det er en X800 tråd, ikke en DOOM3 tråd.

 

 

Ontopic: Kan ikke noe flere komme med 3dmark03 scorene med de nyeste driverene så vi kan se ca hvor mange poeng man får med et slikt kort?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Litt ON TOPIC: Får mitt x800 pro i dag, satser på at resten kommer i morra(resten av pcn da)...og da er det en svært glad "jihn" som springer og happer og danser rundt forbi :yes:

Du skal ikke danse, du skal blodklokke maskinen og poste resultatene her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hallo,

 

Jeg ble litt skuffet over min nye PC med x800pro. Det lagger jo av og til i BF:Vietnam(mot boter) når det er en del på skjermen, og jeg zoomer inn med snipern. Og FarCry kan jeg jo ikke kjøre alt på fult, og det ble en del klipping feil. og skyggene ble helt snåle,blå og røde :S. Noen tips?

 

Mine specs: Windows xp home, amd 64 3000+,x800 pro ViVo, 1024mbram, 120gb hd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...