Gå til innhold

X800pro på denne pc (ny) kunn for x800pro int...


Anbefalte innlegg

Den gammle tråden er steng - ble for lang

 

Synes vi hvar godt i gang + alle med samme interesse ble samlet der

 

så jeg starter den igjen

 

Far cry på x800pro med patch 1.1 :dribble:

 

Har noen bilder av dette spillet på min hjemmeside. De som ønsker å se det send meg en mail. Kravet er at de må være medlem av hw.forum, ganske enkelt fordi jeg ikke gidder å ha 40 14tenåringer hackendet på webserveren, alleredet hatt problemer. Hjemmesiden virker oxo foreløpit opp mot ip - brukernavn passord, som dere får om dere sender mld.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, hjemme fra ferie hos mine foreldre i går.

 

Må vente enda noen uker før jeg får x800pro kortet sammen med ny pc... :cry:

 

Men anyways, fikk 3 screenies til av kirjogra lagt dem her.

 

kirjogra skal også senere sende meg noen bilder av Doom 3 og HL2 :green:

 

Skulle ønske jeg kunne få et 3d kortet mitt snart....begynner å bli lei av å vente :cry:

Lenke til kommentar
Det der så jo helt fantastisk ut!

Ja, det er ganske rått!! Og dette er berre ein beta.. tenk kor bra heile spelet blir du! ;) Driv å lastar opp ein film på nettplassen min no..! Fikk den ned fra 121mb til 8mb..! Det gjekk litt ut over kvaliteten, men ikkje allverden! Anbefalar å ta ein kjik.. seier ifrå når den er oppe!

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Tja hva skal jeg si, noen bilder var greie, filmen var ikke noe spesielt. Men dette er en uoptimalisert alpha ja. Gleder meg til hele spillet kommer.

Regner med du brukte FRAPS for å ta opp, da faller fps grådig langt ned når man tar opp.

Enig med deg.. Var ikkje imponert over grafikken på spelet.. hadde nok for store forhåpningar... :(

Lenke til kommentar
Tja hva skal jeg si, noen bilder var greie, filmen var ikke noe spesielt. Men dette er en uoptimalisert alpha ja. Gleder meg til hele spillet kommer.

Regner med du brukte FRAPS for å ta opp, da faller fps grådig langt ned når man tar opp.

Enig med deg.. Var ikkje imponert over grafikken på spelet.. hadde nok for store forhåpningar... :(

tror heller du skal vente før du sier noe, her har man heller ingen grafiske instillinger og endre på. Dessuten: Alpha <--

Lenke til kommentar
Tja hva skal jeg si, noen bilder var greie, filmen var ikke noe spesielt. Men dette er en uoptimalisert alpha ja. Gleder meg til hele spillet kommer.

Regner med du brukte FRAPS for å ta opp, da faller fps grådig langt ned når man tar opp.

Enig med deg.. Var ikkje imponert over grafikken på spelet.. hadde nok for store forhåpningar... :(

tror heller du skal vente før du sier noe, her har man heller ingen grafiske instillinger og endre på. Dessuten: Alpha <--

Vente? Nei.. Eg seier eg ikkje er imponert over den grafikken eg vart servert!

Lenke til kommentar
Tja hva skal jeg si, noen bilder var greie, filmen var ikke noe spesielt. Men dette er en uoptimalisert alpha ja. Gleder meg til hele spillet kommer.

Regner med du brukte FRAPS for å ta opp, da faller fps grådig langt ned når man tar opp.

Enig med deg.. Var ikkje imponert over grafikken på spelet.. hadde nok for store forhåpningar... :(

tror heller du skal vente før du sier noe, her har man heller ingen grafiske instillinger og endre på. Dessuten: Alpha <--

Vente? Nei.. Eg seier eg ikkje er imponert over den grafikken eg vart servert!

quote: dette er bare en BETA tenk hvor bra hele spillet blir

sier du jo selv. Vedder på det blir en remake på veldig mye av grafikken.
Lenke til kommentar
Tja hva skal jeg si, noen bilder var greie, filmen var ikke noe spesielt. Men dette er en uoptimalisert alpha ja. Gleder meg til hele spillet kommer.

Regner med du brukte FRAPS for å ta opp, da faller fps grådig langt ned når man tar opp.

Enig med deg.. Var ikkje imponert over grafikken på spelet.. hadde nok for store forhåpningar... :(

tror heller du skal vente før du sier noe, her har man heller ingen grafiske instillinger og endre på. Dessuten: Alpha <--

Vente? Nei.. Eg seier eg ikkje er imponert over den grafikken eg vart servert!

quote: dette er bare en BETA tenk hvor bra hele spillet blir

sier du jo selv. Vedder på det blir en remake på veldig mye av grafikken.

Ja, men då sa eg ingen ting om grafikken.. tenkte på gameplayet!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva dere skriker opp om, det er faktisk mye bedre detaljerte textures på Far Cry (innendørs), for ikke å snakke om lyssettingen. Doom3 har mye å leve opp til.

 

 

des,OUT!

Enig, Doom III er oppskrytt :roll:

Njaaa.. går egentlig ikkje an å sei det før spelet kjem ut..! Trur nok det blir som det vart sagt over her finpussing på grafikken, og når du kan stille opp grafikken på instillinger blir det nok ein del bedre...

 

Det som skuffa meg mest vart oppløsningen på teksturane..

Lenke til kommentar
Njaaa.. går egentlig ikkje an å sei det før spelet kjem ut..!

Jo det går ann, alle skal ha det til at Doom III har så sinnsyk grafikk men alt det har egentlig er syke lyseffekter men mangler jevne texturer og ser litt halveis DX7 enkelte steder.

 

Edit: Feil

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...