Gå til innhold

Mobil med 3,2 megapixler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fannt ut minnekapasiteten: 12.8MB internal data + miniSD.

-

Er ikke sikker hvilket "nett" denne casio'en bruker men regner med at den bruker det nettet som finnes der (husker ikke navnet nå... :S)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis dere hadde lest et par av innleggene mine så hadde dere fått med at det bildet Gandalf linker til er tatt av en SAMSUNG mobil med 1.3megapiksel kamera. Ikke dårlig kvalitet hva? Kanskje en av de kommende mobilene til Samsung som kommer hit og som har megapiksel kamera har like bra kvalitet som den der. Mobilen som har tatt de bildene heter Samsung SCH-V420.

Her er flere bilder tatt av samme mobil: her og her

Endret av Eulogy
Skrevet

Bruker de japsnk nett i London?

Det var mange japanske turisetr som gikk rundt med "psycho" mobiler som definitivt ikke var å få kjøpt der. Og de gikk å snakket(og brukte GPS :p ganske stilig egenlig. Må si jeg følte meg litt dum og da som sto bak å prøvde å se hvilken mobil det var :p )

Skrevet
Amobil har allerede skrevet en artikkel om denne mobilen her.

Jeg har sett de og tviler på vi får se noe til den de neste årene, men jeg snakkom om som jeg sa i quoten min en Samsung mobil med 1,3 mpix som kankje kom om ikke så altfor lenge :ermm:

Skrevet (endret)
det er en veldig kul mobil, har akkurat bestilt den.

P.S Bor i Japan... :blush:

Hvor mye koster den i norske kroner?

"bare" 5000kr faktisk, jeg trodde egentlig at den ville koste ca. 10000kr første gang jeg så den her på amobil!

Endret av Katazaka_Mitsuo
Skrevet

Dette mener jeg at er bra... Kan jo sammenlignes med et bra digitalkamera fra 2002. Mine 640 x 480 pixler på telefonen er jo knust så hart at det er sykt.. Om to-tre år så har vi nok den profftelefonen :love:

Gleder meg... Får håpe på lave priser... Og du som bodde i Japan: BILDER!!! :wee:

• 6 måneder senere...
Skrevet

Kamera på mobil kommer aldri til å bli bra, mangler optikk, selvom det er 3-4 mp så blir det ikke no bedre før det kommer optikk!!

Skrevet
Kamera på mobil kommer aldri til å bli bra, mangler optikk, selvom det er 3-4 mp så blir det ikke no bedre før det kommer optikk!!

Så du mener bildene til Katazaka_Mitsuo er dårlige ? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...