Gå til innhold

Likte du MSN banneret på hovedsiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte ikke MSN reklamen.

Likte vel egentlig ikke det nye designet.

 

DET HETER PRODUKTGUIDE NÅ!

 

I produktguiden: Pleide alltid å bruke menyen til venstre. Der er det nå reklame, og menyen er flyttet ned. Til Webansvarlig/designer: Flytt reklamen under og la menyen stå øverst!!!

Lenke til kommentar

Største problemet jeg har med bannerne er de "fancy" fra komplett som ikke bare er store, men som i tillegg har "bla wannabe følelse" blinker opp og igjen omigjen og omigjen.

 

Mente jeg leste for en tid siden at det aldri ville komme blinkende eller andre stygge reklamer på hw.

 

først var de "leke gule" fra mpx. Som i forsåvidt er greie nok... de er bare ikke fine og har sterk sammenheng med den skitne fargebruken på hjemmesiden til butikken.

 

Så kom komplett med sine grøsselig stygge "Komplett's sengetøylager" varianter som de nå forsøker å forbedre med litt nylært flash kunnskaper...

 

nei takk får klikke F12 og disable plug-ins med opera når jeg er på hw siden litt fremover.

 

norcomp reklamen er i det minste behagelig og har fått bedre med meg tilbudene de har en det blink blink banneret til komplett.

 

går vel en mnd eller to til hw skal ha seg ett par nye skjermer og kontorstoler så hyler det litt lyd her og...

"Komplett rett å slett"

"Komplett... gjør hverdagen komplett"

"Komplett Vi er med vinnerlaget Sverige i gult og blått"

osv osv...

 

bare mine tanker

Lenke til kommentar

Meget mulig du får rett! Synes reklamene blir større og mer "Skrikende" etter hvert, Norcomp tok hintet, og tonet ned reklamene sine, så det hjelper å si ifra!!

 

Men hvis du ser på forsiden så er det nesten bare reklame og svært lite tekst nå for tiden! Kanskje jeg må kjøpe ny skjerm og kjøre 1600*1200 så får jeg med meg teksten og ikke bare reklamen. (Kjører nå 1280*1024) Stakkars de som kjører lavere oppløsninger, men det er vel ikke så mange lenger.

Endret av A.Dent
Lenke til kommentar

problemet mitt er måten reklamen blir presentert på.

Når jeg så de reklamene komplett hadde rundt omkring på nettsider... lyseblå fin bakgrunn og "Komplett - spar tid og penger" eller hva de henta fra joker slagordet fikk jeg inntrykk av Komplett som en seriøs og skikkelig butikk. Nå med disse grelle og jalla reklamene samt den grafiske utformingen på hjemmesiden virker butikken mer og mer skakkjørt.

 

sammen med prisnivået som ikke er så på høyden lengre får jeg mer og mer elkjøp følelse fra den kanten.

 

For meg har mpx og netshop blitt det komplett var for sånn omtrent 2-3 år siden.

(selv om netshop ikke skulle ha bytta navn. Netshop høres ut som et pyramideprosjekt)

 

Har ikke lagt ut så mye om hva jeg mener om det nye designet, men må si meg enig i mye.

 

nei nå sporer jeg av. Blir spennende å se hvordan hw utvikler seg videre fremover.

går vel mot mer "business" vs "vi er her for morro skyld" som det har vært til nå.

 

En ting er i hvert fall jeg sikker på. Minsker forumbruken faller hw bort og det tror jeg sjefene er klar over selv. Trafikken vil gå mye ned i hvert fall.

 

men men.. nå tilbake til litt php session problemer... hver våre problemer

 

en ting jeg har lagt merke til er at ganske mange ganger venter hw siden på reklamen fra ad.blablabla ettellerannet så lastingen av siden stopper opp. Var mye av det for en stund siden mener jeg.

Mon tro hva som kommer til å skje på overklokking fremover? endelig få oppdatert utseende de og? ikke det at det skjer så mye der egentlig, men gjør ikke så mye for å forbedre eller "bidra med" utenom på forumet så skal ikke klage så alt for mye

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...