Gå til innhold

Likte du MSN banneret på hovedsiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal denne sida overleve så må det reklame til. Med mindre noken her er villig til å betale større summer i året?

Joda sant det, men det må da gå å innføre en fin reklame som passer inn? Så klart, hw.no sliter vel litt hvis det blir null reklame her, men design er tingen :)

Lenke til kommentar

Jeg syns dere bør være fornøyde så lenge de ikke har flash-reklame med lyd i.. Bannerne som er nå, overlever jeg uten problemer, det er bare snakk om å ignorere de man ikke liker. Dette er tross alt et gratis tilbud, så selv om dere maser om at dere skal slutte å bruke forumet, installere windowwasher osv, vil bannerne fortsatt være der, såfremt det ikke kommer en eller annen type betalingssystem (som vel er heller lite trolig, da JEG iallefall aldri i livet hadde betalt for å spørre et spørsmål angående ny pc f.eks.). Reklamen her er ikke verre enn det den er andre steder. Og dette kommer fra en som ikke har MSN installert engang, enda mindre MSN toolbar (jeg bruker google toolbar). Lev med det, det er enten reklame eller kroken på døra, man kan ikke formidle gratis websider, hjelp, guider og alt det andre hardware.no har uten å kunne betale.

Lenke til kommentar

flash reklamer med lyd burde vært lov-forbud (se som piller uten at du mouse-over eller tryker på noe). Helt horribelt! Den nest mest irriterende er flash med rask bevegelse, eller enda verre risting og eller blinking. Helt umulig å lese noe i artikkelen når noe annet på skjermen blinker som et strobelys.^

 

Noen større hardware steder har deverre tydd til å tillate slike annonser nå, og det er rett og slett vanskelig å konse om teksten med slike annonser. Av og ti lblir jeg så distrahert at eg faktisk slår av "play" manuelt. På tide jeg installerer en ad-remover av ett eller annet slag tenker jeg *sukk* Det burde ikke være nødvendig.

 

Synes reklamene hittil på hardware har vært helt tolerable, og MSN reklamen irriterte me egentlig ikke, med unntak av at jeg ikke synes noe særlig om toolbars generellt da... fargene fungerte ok med resten av siden, og animasjonen var innenfor det jeg vil kalle smakfullt. Det er jo tross alt en reklame, så litt blikkfang er det lov å ha.

 

Mine to bits ;)

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...