mirene Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Jeg instalerte messenger+ for å teste den. Derreter avinstalerte jeg den. Men det irriterende er at når jeg åpner internet explorer...så kommer ikke startsiden.no opp lenger men "http://mysearchnow.com/" Hvordan får jeg Startsiden.no tilbake ?? Jeg har litt erfaring med datamaskiner,men klarer ikke å fjerne denne. Noen som kan hjelpe ?
agvg Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Noen som kan hjelpe ? Prøvd CWShredder og hijackthis?
lefza Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 har hatt samme problem selv... jeg tok et søk med først NAV 2004 deretter AdAware 6 og fjerna det som de fant, så bare skifta jeg startside under alternativer for internett... forresten så anbefales Opera sterkt istedenfor Internet Explorer
burnoutboy Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 installer Mozilla! super nettleser... eller formater!!
Blib Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Programvarespørsmål skal i Programvarekategorien. Det er derfor den er her. Flyttes
insider Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Bruk Adaware og tøm cocies. Da skla det bli borte.
b-real Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 En kombinasjon av adaware og spybot skal fjerne dine problem. Begge kan du laste ned på www.download.com
VeKvA Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 installer Mozilla! super nettleser... eller formater!! Altså, man formaterer jo ikke dataen fordi man har fått litt adware på den! Det er jo bare en liten utfordring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå