Gå til innhold

NextGenTel øker igjen


Anbefalte innlegg

24 Mbit/s via telejacket

 

449 kr/månad

995 kr i anslutningsavgift

 

dette var andre priser ja :love: kjønner meg ikke på de som mener svenskene er dumme :no: dem ligger langt forran Norge på utrolige mange ting

 

edit:

(För de flesta blir totalkostnaden för grundabonnemanget och 100 Mbit/s-abonnemanget 895 kronor, men det kan variera beroende på avtal med fastighetsägaren.)

 

895,- for 100Mbit :dribble:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kansje jeg burde gå over til NextGenTel! er det noen som har en grunn til og ikke gjøre det????

De har urimelige priser på IP adresser :thumbdown:

 

http://nextgentel.no/privat/priser/fullstendig_prisliste.php

fast ip 100,- /mnd

ekstra ip 150,- /mnd

 

http://www.ripe.net/ripe/docs/chargingbylirs.html

 

"Thus, while registries may charge for their administrative and

technical services, they may not charge for name space or address

space as such; no unit cost or price tag can be attached to a domain

name or to an IP address, public or private."

 

 

Altså ikke sette dem opp som en salgsgjenstand. Og med rimelige oppegående administrative systemer er den en smal sak å tildele IP'er, og da altså bare ta betalt for jobben med tildelingen, f.eks 200,-

 

 

PS tror det også er en lov at bedrifter ikke kan ta seg urimelig betalt for tjenester/varer. Her er det antakelig 99,5% profitt.

Endret av Gambler FEX online
Lenke til kommentar
Der jeg bor, kan jeg få NextGenTel....men kun samme hastigheter som Telenor, og 50,- dyrere.... :roll:

 

Visstnok fordi de kun leier av Telenor i det området... Tilogmed kundeservice i NextGenTel anbefalte Telenor...

 

Synd, for de har gode tilbud... :hrm:

ja, samme her, bare synd at de ikke vil si når de kan bygge ut, og vi får heller ikke noen tibuder eks student rabatter som de andre får.

 

vel, jeg har den det som var alfa før som nå heter surf, og det er ikke så bra, kan ikke anbefales spes, etter at telenor har tatt bort den begrensingen på nedlasting.

Lenke til kommentar

haha som jeg sa:

 

ITavisen.no speedometer resultat:

 

IP-adressen 80.202.66.54 lastet ned 954990 Bytes

på 5.844 sekunder.

 

Nedlastingshastighet: 1307 kbit/s

 

gikk fra 1.2 mbit på mitt bravo 1100 abb og nå til overkant av 1.3 mbit på mitt 1200 bravo abb... flotte saker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...