Gå til innhold

NextGenTel øker igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi hjemme betaler ikke en shit for det vi har ,mammas jobb sponser den billigste pakka fra Stjelenor(positivt i det upositive)

 

kan få NGT her også men må ut med nettleie til telenor pga gjennomgang av en av de sine sentraler, og da koster NGT mer en Telenor :cry:

kun en annen levrandør her ute og det er kun til IR bredbånd(512\512) til 800,- i måneden :scared:

Lenke til kommentar
 

 

 

 

Ah... Jeg har endelig bestilt nå. En Delta 2400. Har ny leilighet, og her var det dekning.

 

Men:

 

Noen som har bestilt NGT gjennom Ownersbuy? Er dette noe hjemmekontor-tull a' la UiB avtalen? Eller er det enkelt og greit ett vanlig NGT abo, bare att det er 50 kroner billigere i måneden?

 

NGT gjennom ownersbuy er akkurat som vanlig, eneste forskjell at du må oppgi kode når du bestiller.

 

hmm var det ikke NGT som hadde slagordet bredbånd begynner på 1mbit? :hmm:

Lenke til kommentar
hmm var det ikke NGT som hadde slagordet bredbånd begynner på 1mbit? :hmm:

Jo, de hadde alpha før også, da var vel 384kbs inn speeden. Men den ble fjernet. Nå er den tilbake, til glede for mange med ikke så mye cash i lommeboka.

Jeg personlig skal mase på å få 2mbit nå, er lei av "lav" speed på downloads. (150kbsek MAX)

Lenke til kommentar

nei, jeg har seriøst begynt å mislike ngt nå.

jeg ringte og bestilte ngt alfa for en stund tilbake, alfa er for de plassene hvor ngt selv ikke bygger ut da.

dette var til jul da, da var det 24 andre på sentralen min, og de kunne ikke si når de ville bygge ut da.

jeg har fått en 704/128 linje, jeg er student og på alle de andre typene så har de student rabatt men ikke til meg. jeg får ikke tilbud om filmer eller de quatro linjen. og nå har de kalt dette abonomanget for "surf" og jeg får ingen pris reduksjon eller farts økning. selv om telenor har gjort en del forandringer på sine linjer, eks 2 mb til 449 er det vel.

 

 

vel, dersom ngt selv ikke har en sentral utbygd så styr unna ngt.

Lenke til kommentar
:woot: doblet opphastighet !! jeg gikk fra 704\128 til 800\256! snakk om økning.

"Ja, du kan nå bestille ADSL fra NextGenTel på ditt telefonnummer XXXXXXXXX.

 

Vi kan levere ADSL Surf som tilbys i utvalgte områder og har en spesielt gunstig pris. Begge de to Surf-variantene gir deg naturligvis fri bruk og avansert ruter med brannmursfunksjonalitet.

 

* ADSL Surf 704 (704/128 Kbps) fra kr 338,- pr mnd

* ADSL Surf 1024 (1024/256 Kbps) fra kr 499,- pr mnd"

 

 

nei du har sikkert ikke fått en ting og dette er verre en mange andre leverandører..

 

alfa er blitt surf

Lenke til kommentar
Jippi!

 

Nextgentel har supre hastigheter, men du hater ikke kunde-suporten deres mer enn meg...

 

Alt i alt:  :w00t:

De brukte forsåvidt 5 mnd'er på å flytte abbonementet mitt til ny bostedsadresse (jeg hadde jo forsåvidt sdsl i mellomtida). Virker ikke helt som om KS har så gode oppfølgingsrutiner.

Virker ikke som de har rutiner i det hele tatt :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...