Gå til innhold

Nå koster 17" LCD skjermer under 3000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kan de fleste bynne å snakke i LCD, men selv foretrekker jeg 19" lcd.....

 

Smak å behag....

Herregud for en unødvendig kommentar..

 

Hvorvidt du har en 42" carbon skjerm, med dobble turbinmotorer som ei strøken lastebilskreppe leverte til deg i ola-bikini, er vel riv ruskende likegyldig i denne diskusjonen!

 

Tilbake til topic: ligner virkelig på noe nå! Ikke lenge til selv jeg har råd til en lcd!

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Hvorvidt du har en 42" carbon skjerm, med dobble turbinmotorer som ei strøken lastebilskreppe leverte til deg i ola-bikini, er vel riv ruskende likegyldig i denne diskusjonen!

 

Tilbake til topic: ligner virkelig på noe nå! Ikke lenge til selv jeg har råd til en lcd!

haha.. konge kommentar :)

 

Men det er helt riktig det du sier. Ikke alle som har råd til eller lyst til å bruke 4-5000 kr på en 17" lcd.

Lenke til kommentar
Nå kan de fleste bynne å snakke i LCD, men selv foretrekker jeg 19" lcd.....

 

Smak å behag....

Herregud for en unødvendig kommentar..

 

Hvorvidt du har en 42" carbon skjerm, med dobble turbinmotorer som ei strøken lastebilskreppe leverte til deg i ola-bikini, er vel riv ruskende likegyldig i denne diskusjonen!

 

Tilbake til topic: ligner virkelig på noe nå! Ikke lenge til selv jeg har råd til en lcd!

hhhrrrrh :roll: Men altså, vi snakka LCD skjermer, og ikke alt det du ramsa opp ;)

en 19" er fortsatt en lcd skjerm og ikke ei dame i bikini :roll:

Lenke til kommentar

Neida, dama i bikini kom jo bare for å levere skjermen..

 

Når tråden gjelder en billig 17" lcd skjerm, så syntes jeg det blir feil å dra frem at en 19" er mye bedre. De fleste ville jo foretrukket en større skjerm, men når lommeboka ikke tillater dette, og det er generelt stor forskjell i pris på 17 og 19, så er en 17" mer oppnåelig.

Ja, jeg spora av, men man skjønner forhåpentligvis poenget mitt visst man bare prøver litt..

Lenke til kommentar
Allerede en tråd i forumet om dette tilbudet og denne skjermen...

Joda, men vi snakker vel litt mer generelt her - tendenser i markedet :)

 

Men den stenges fort om folk fortsetter med dette tullet om 19" og bikinier.

 

Til topic:

 

Det er flott at prisene endelig begynner å dale, men man bør jo samtidig peke på at kvalitet fortsatt koster. Nå sier jeg ikke at denne skjermen er dårlig, da jeg faktisk har tro på at den kan bite fra seg, med tanke på hva andre iiyama skjermer leverer. Allikevel er det vel ikke til å stikke under en stol at det finnes mye bedre skjermer, og at disse koster betraktelig mer :)

Lenke til kommentar

Ser med glede at lcd skjermene begynner å dale litt i pris...

Skulle bare ønske 20" lcdskjermene gjorde det samme (helst MYE :D )

 

Når det gjelder dette maset med 17" vs 19", så har disse en lik maks oppløsning (1280x12024). Skjønner derfor ikke hvorfor folk mener det er SÅ mye "grommere" med en 19", man får jo ikke flere piksler, men bare litt større piksler...

 

En 20" lcd med 1600x1200 derimot :dribble:

Lenke til kommentar
Nå kan de fleste bynne å snakke i LCD, men selv foretrekker jeg 19" lcd.....

 

Smak å behag....

Herregud for en unødvendig kommentar..

 

Hvorvidt du har en 42" carbon skjerm, med dobble turbinmotorer som ei strøken lastebilskreppe leverte til deg i ola-bikini, er vel riv ruskende likegyldig i denne diskusjonen!

 

Tilbake til topic: ligner virkelig på noe nå! Ikke lenge til selv jeg har råd til en lcd!

hhhrrrrh :roll: Men altså, vi snakka LCD skjermer, og ikke alt det du ramsa opp ;)

en 19" er fortsatt en lcd skjerm og ikke ei dame i bikini :roll:

det er jo ikke akkurat "smak og behag" de ALLER fleste ville jo velge en 19" istedenfor 17", det som heller begrenser er lommeboka!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...