Gå til innhold

Trenger en hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Arve: :w00t: @ pure HTML! Hvorfor ikke gå for XHTML når du først er i gang, forresten?

Veit ikkje, men det blir berre sånn.. Gjør ingen stor forskjell i praksis uansett, når eg skriver så rein og fin kode :p

Jeg kan gå gjennom koden og mekke XHTML ut av den hvis du vil.

Toolshed: Mail besvart. :thumbup:

Endret av jorgenindahouse
Skrevet
Jeg kan gå gjennom koden og mekke XHTML ut av den hvis du vil.

No need, dude! :p

Det er _ingen_ praktisk forskjell overhodet mellom XHTML og HTML 4.01 strict.

Om noen år er det det :roll: (kanskje) Så visst man først skal validere, så hvorfor ikke bare kjøre på med xhtml? :thumbup:

Skrevet
Toolshed: Mail besvart.  :thumbup:

Hmm... Jeg har ikke fått noe, ennå.

Arve87: Hvorfor ikke xhtml?

Les en tidligare post; eg har egentlig ingen spesiell grunn til det, men det har berre blitt slik - og eg vil fortsette heilt til det blir nødvendig å skrive XHTML. Prinsipp. :p

Skrevet
Les en tidligare post; eg har egentlig ingen spesiell grunn til det, men det har berre blitt slik - og eg vil fortsette heilt til det blir nødvendig å skrive XHTML. Prinsipp. :p

Det er som å bruke Linux 2.2 helt til det blir nødvendig å bruke 2.6.

Jaja... Don't fix what ain't broken, huh?

Må si meg litt uenig med innstillingen.

Skrevet

Det er som å bruke Linux 2.2 helt til det blir nødvendig å bruke 2.6.

Jaja... Don't fix what ain't broken, huh?

Må si meg litt uenig med innstillingen.

:yes::yes:

Skrevet

Meget snaxy design, ikke utbrukt fargevalg, som hvertfall jeg likte godt.

Kan se for meg at workloggen hans blir temmelig lang etterhvert, så det hadde kanskje vært ålright å sett sida med litt "lenger" innhold? eller hvordan du har tenkt å løse det...

:woot:

Skrevet

Mulig at det er kun her det skjer, eller at det skal være slik, men jeg får en hvit boks bak linkene i menyen når jeg fører musa over. Har litt vanskeligheter for å ta skjermskudd av det.

Skrevet
Mulig at det er kun her det skjer, eller at det skal være slik, men jeg får en hvit boks bak linkene i menyen når jeg fører musa over. Har litt vanskeligheter for å ta skjermskudd av det.

Kommer ant.vis av

ul#meny li a:hover {
color: #B39C64;
background: #FFFCF2;
padding: 1px;
border: 1px solid #FFFBEB;
}

IMO passet ikke det helt inn, og liker heller ikke at en link forskyver seg på hover.

Ellers ser dette veldig bra ut dette arve! Både designmessig og typografisk sett. :)

Good (and free) work!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...