Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en S65, akkurat kjøpt den. Og har 3 Spørsmål!

 

1. Hva må jeg ha for å oppdatere firmware?

 

2. Kan jeg ikke legge inn et program eller lign. slik at jeg kan spille av mp3`er?

 

3. Er det andre som har problemer med at idet man tar bilde med kameraet så blir det masse hvite prikker på bildet, men ikke når man bare "ser" hva man skal ta bilde av??

1. DCA-510 kabel

 

2. Ikke enda, det kommer kanskje en medaplayer sak, AAC er nok isåfall det som er beste kandidaten av lydformater som vil bli støttet.

 

3. Får du hvite prikker så er det for dårlig lys, går utfra at det er innendørs du har prøvd å ta bilder. Senk kvaliteten 1 hakk så reduseres det. Tar du bilder i dagslys eller bra belysning skal det ikke være noe problem.

 

 

Edit: sesteen Det står kanskje FW08 på siden enda, men når du begynner å gå inn på nedlastingen vil du se at det er FW12 du henter.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Jeg fikk det til å virke på M65 etterhvert, problemer med å få opp de nye mappene. De kom opp etter en omstart av mobilen og nytt forsøk.

S65 tok det helt rett frem uten noe tull.

 

- Kjørte OD tool på riktig port

- Åpnet mobilen i "min datamaskin" fant "Siemens Device\\Config\Default" mappen

- La inn en tom txt fil jeg hadde renamet til CameraClickMelody.wav som overskrev den orginale.

 

 

Edit, fikk M65'en til å samarbeide etter nytt forsøk.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
S65 tok det helt rett frem uten noe tull.

 

- Kjørte OD tool på riktig port

- Åpnet mobilen i "min datamaskin" fant "Siemens Device\\Config\Default" mappen

- La inn en tom txt fil jeg hadde renamet til CameraClickMelody.wav som overskrev den orginale.

 

 

Når jeg kjører OD-tool får jeg opp "Done!", men jeg får ikke opp noen nye mapper utenom en javamappe i system-mappen... Og der ligger det ikke noen cameraclick.....wav

Lenke til kommentar

Hjelp til deaktivering av operatorlogo (tekst) på M65. :( Har Tele2 abbonement. 2 linjer's operatør logo. Øverste linje med "N Telenor" blir fjernet ved å gå inn på nettverksinnstillingen og endre navnet på operatør. Men "Tele2" står fortsatt på linjen under. Vis det er noen som vet hvordan dette kan fjernes så skriv. Er sikkert flere som lurer. Har prøvd med transparent.gif.

Endret av nismo'
Lenke til kommentar
S65 tok det helt rett frem uten noe tull.

 

- Kjørte OD tool på riktig port

- Åpnet mobilen i "min datamaskin" fant "Siemens Device\\Config\Default" mappen

- La inn en tom txt fil jeg hadde renamet til CameraClickMelody.wav som overskrev den orginale.

 

 

Når jeg kjører OD-tool får jeg opp "Done!", men jeg får ikke opp noen nye mapper utenom en javamappe i system-mappen... Og der ligger det ikke noen cameraclick.....wav

Restart PC og mobil og prøv igjenn, samme skjedde hos meg men det var bare å prøve noen ganger så kom det.

 

 

nismo' - Dama har også Tele2 (på M65) jeg får faen ikke vekk operatør logoen på mob'en hennes heller med transparent.gif, men på S65'en min med Telenor gikk det bort med en gang. Begge har FW12

Lenke til kommentar

Fikk fint oppgradert til SW12 på min s65, og etter det installerte jeg software på pcen, men det fungerte heller dårlig...hver gang jeg prøver å starte et program til telefonen, så krasjer enten programmet, eller explorer.exe...har installert fra cden... Andre som har hatt problemet???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...