Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
S65 bruker mindre strøm ved å ha mindre farger kanskje? Går det ikke ann å bare bytte theme eller skin for de som absolutt må ha farger på alt?

Tviler på at strømforbruket er noe annerledes :)

 

Som sagt prøvde jeg alle de medfølgende themene på S65, alle med samme meny. Kan meny-ikonene egentlig endres i themes på x65?

Lenke til kommentar
Rart, sjekk at det er liv i USB porten og at driverene til 510 kabelen er installert, driverene ligger i Mobile Phone Manager programet du også laster ned fra Siemens-mobile.com

 

Mobilen må være på, men du trenger ikke å taste PIN koden før du starter oppdaterings programet, trenger heller ikke slå den av og på som du får beskjed om bare den ligger tilkoblet kabelen og er på.

 

 

Edit: Lars jeg er ikke sikker på om det er sant, skal se hva jeg finner ut. Lover ingenting det kan hende det gjaldt en SX1 for alt jeg vet og det er symbian med haugevis av avanserte funksjoner.

Jaja..nå funket det plutselig uten at jeg har gjort noen som helst forandringer. :dontgetit:

Takk for hjelpen!

 

EDIT: Men har et annet problem. Jeg mottok to .amr filer fra en kompis via BT. Disse havnet i innboksen for anrop, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få flyttet dem. Har rotet litt rundt i Mobilutforskeren, men klarer ikke å finne dem.

 

I tillegg er det komt en nytt ikon på hovedskjerm (omtrent som ny sms) og det sender meg rett til innboksen. Dette gjør at jeg ikke får brukt den ene hurtigmenyen da ikonet ikke vil gå vekk selv om jeg har hørt begge lydene. Ikonet forsvinner jo dersom jeg har lest en sms/mms, men altså ikke nå...

 

Noen som har peiling?

Endret av lodott
Lenke til kommentar

Nokia batterier eksploderer i lommene og i ansiktet på folk, det er noe værre. Det siste var vel et batteri som gikk i luften og brant ned et hus? Siemens hyler litt om lading...Det er bare å saksøke i vei, ikke noe å syte om hehe, blir fort mangemillionær av sånn

Lenke til kommentar

Jeg har en S65, akkurat kjøpt den. Og har 3 Spørsmål!

 

1. Hva må jeg ha for å oppdatere firmware?

 

2. Kan jeg ikke legge inn et program eller lign. slik at jeg kan spille av mp3`er?

 

3. Er det andre som har problemer med at idet man tar bilde med kameraet så blir det masse hvite prikker på bildet, men ikke når man bare "ser" hva man skal ta bilde av??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...