Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeh har hatt min M65 i noen dager nå og er kjempefornøyd så langt :thumbup: , men jeg lurer på om noen vet om det går an å lage flere mobiloppføringer under samme navn i adresseboken? Jeg har brukt alle tre oppføringer som er til rådighet men skulle gjerne hatt et nummer til...

 

 

Jørn

Lenke til kommentar

En ting med m65 displayet:

 

Etter å ha hatt telefonen i noen uker/ en måned, så har displayet begynt å bli litt stygt. Det vil si, det virker som om det har kommet litt støv på innsiden, samt at det har fått noe dritt som ikke går bort. Er det noen andre som opplever samme greiene og klarer å vaske det, eller må man bare tåle dette? Jeg bruker telefonen fint. Har den i lommen.

Lenke til kommentar

Tenkte å høre om det er noen flere som har dette problemet. Har en CX65, men sms meldingene i innboksen ligger helt hulter til bulter. Har valgt sorter etter dato, men de sorteres helt merkelig. Er dette bare nok en Siemens feature, eller er det noe feil på tlf min? Har FW09.

 

sorry om dette er blitt tatt opp i denne tråden før, men hadde ikke tid å gå gjennom 50 sider med poster...

Lenke til kommentar

Støv problemet høres merkelig ut, (Sitter og studerer min M65 nå) Det eneste jeg kan klare å forestille meg er at det har kommet inn høytaleren gjennom nettingen :roll: Resten er jo tett som bare det, hvis det ikke kan dyttes noe inn i batteri rommet og opp til displayet da...Høres helt utrolig ut.

Lenke til kommentar

Eneste eg kunne ønsket på min mobil var at det skulle vert utvidet video-tid på mobilen (11 sek) og da tenker eg selfølgelig på cx65 og m65.

 

Det som er rart er jo at det funker å spille av filmer som varer i ett par minutt.

 

Er det ikke mulig at Siemens kan lage en software 09 som kan åpne for mere video-tid? Og koffor i all verden er den kun på 11 sek..Kan det ha med kapasitet å gjøre.....

 

Har m65 forresten..mye mobil for pengene, simens har overbevist meg, iallefall.

 

 

Er det noen glupinger der ute??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...