Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har til nå fått ned og levert 8 x P8018 og 2 x P7621 uten å ha sett snurten av 8057 så jeg gir meg der foreløpig. Dette var med 2 stk. GTX560Ti som jeg har sett skal gi mellom 110 - 125K PPD alt etter hvor høyt de er klokket. Det blir veldig mye varme ut av 2 slike kort i samme maskin så romtemperaturen blir 27+ som ikke er bra for SR-2 riggen som står i samme rom. Jeg venter heller til beta perioden er forbi så ser vi hva som skjer.

 

Er det noen andre som har sett snurten av P8057?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke sett noe til 8057 selv, men den kommer vel ut av beta en gang.

Og tror ikke vi bør belage oss på at bonusen blir såpass høy, vil tro det er store muligheter for at de senker den når wuen kommer til public.

 

Men vi får vel håpe på at jeg tar feil :)

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Folding@home er et distribuert databehandling prosjekt i regi av Pande lab Stanford University som i hovedsak forsker på protein misfolding diseases, som i et enklere språk betyr demens -og kreftsykdommer. Personlig gjør jeg dette med bakgrunn i at slike sykdommer har rammet min familie og nære venner svært hardt.

 

BOINC består vel av en lang rekke forskjellige formål hvor kanskje bare World Community Grid og Rosetta @ Home kan sammelignes med Folding@home. For øvrig finner jeg at BOINC representerer en rekke gode formål så det er ikke lett å anbefale noen framfor andre. Man må nesten selv velge hva man er interessert i og gå for det.

 

Selv synes jeg Folding@home er det som tiltaler og berører meg mest, og jeg velger derfor å gi mitt bidrag her. Samtidig er det givende å tilhøre et team som hardware.no som klarer seg utrolig bra blant langt større team innen Folding@home systemet. I skrivende stund er vi på plass sytten blant tusenvis av lag fra over hele verden, noe vi er veldig stolte av. Hvorfor ikke Folding@home er med i BOINC sytemet som opprinnelig ble startet av forskere ved University of California i Berkeley kommer kanskje av at Folding@home representerer et helt annet miljø bestående av forskere fra mange universiteter rundt om i verden, men jeg vet for sikkert ikke den egentlig grunnen.

 

Du er veldig velkommen til å slå deg samme med oss i hardware.no folding teamet du også!

Endret av -alias-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har selv valgt F@H fordi jeg synes det er mer givende enn eksempelvis SETI og tilsvarende andre prosjekter. Som ellers i livet må man ta et valg, og om du vil bidra til at Hardware-laget strekker seg lengre opp på tronen er det selvfølgelig velkomment!

 

(Kanskje man skulle endret lagnavn til Tek.no for å aktualisere en artikkel på forsiden til tek.no?)

Lenke til kommentar

Siden det vi driver med er veldig hardware-sentrisk tror jeg det fortsatt er best med hardware.no som team navn. Smirnoff's poeng gjør det bare mer klart.

Jeg lurer på å prøve å rekrutere noen fra klassen som har 2600k og 3770k til å folde SMP. De har vært lunkne til det før, men nå har de ny hardware og det er vinter.

Lenke til kommentar

Først en uskalert oversikt over laget:

post-163450-0-93479400-1351892096_thumb.png

Alias gjør det vanskelig å se resten av laget...

 

Jeg laget en variant med øvre cut-off 100K og 10K, og plasserte de som bilde i bilde:

post-163450-0-31414600-1351892098_thumb.png

 

Bilde i bilde går en 10-gang mellom hver, og her er med y-aksen skalert etter log10, som jeg har klusset litt på :p

post-163450-0-90533100-1351892097_thumb.png

 

Og siden vi er datafolk, her er en med log2:

post-163450-0-49674400-1351892097_thumb.png

 

Til slutt et sett som viser grupper av laget opp mot de på toppen:

post-163450-0-76284900-1351892098_thumb.png

Her kan man vikelig se hvor mye BigAdv brukerne drar av lagets poeng.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og der fikk han ned en til på gpu 2.

 

Og jeg har brått fått lagg når jeg folder med gpu her nå. Har ikke hatt antydning til det før i går kveld ..

Så det er jo litt kjipt mtp. at jeg kanskje kan få ned 8057 selv ..

 

Har dog to stk. 460 som står og tygger. Så er da håp

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...