Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lastet ned klienten til min stasjonære/hoved PC også, da den er sterkere og kan i tillegg kjøre et par foldinger på GPU. Ser den fikk opp samme jobb som på den andre PC på CPU delen? Er dette noe poeng da den ene blir ferdig før den andre uansett og bare bruker opp ressurser som kunne vært brukt andre steder eller er det slik at de får samme jobben gjort mange ganger for å sikre seg at det blir rett?

En ting til, det går jo så fint ann å stille inn hvor mye CPU den skal bruke, er det noen måte å endre dette på GPU da det ene kortet bråker mye fordi det fort blir varmt da det er skvist inntil det andre. Så denne blir satt på pause eller fjernet om det ikke er mulighet for å sette ned bruken på denne ene foldingen/kortet

Endret av tho_kva2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ene 460-kortet har fått ned en 8057 nå :) Lå vel på alt mellom 7K og 13K ppd med vanlige oppgaver

 

TPF: 3:36

PPD:55195,45

8057460gtx.jpg

Andre komponenten i denne riggen er en i7 3770K på 4GHz som folder med SMP:6

 

 

Edit: Og der fikk mitt andre 460 ned en 8057 :)

Spennende!

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Hadde du vært en uke tidligere ute med request så hadde jeg hatt to stk. 580 til en veldig billig penge :p

 

Jeg ville forsåvidt ventet litt mtp. at du kjøper gpuer for å gunne på med QRB.

Slik at når det går public så kan du se hva du bør aime deg inn på mtp. budsjett og effektforbruk.

 

Veldig kjipt å kjøpe noe som folder bra nå i beta, men når alt går public så gir det brått ikke så mye likevel.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Ja det er sant, kanskje greit å vente til det er public ja. Tenkte uansett på 560Ti ja, da det virker som det beste mtp pris/ytelse idag.

 

Hadde du vært en uke tidligere ute med request så hadde jeg hatt to stk. 580 til en veldig billig penge :p

Forresten, hvor billig da, så jeg veit litt hvor skuta ligger for slike kort? :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg testet nå på en gammel klient som var installert på min bærbare, og ved å slette workmappa og starte på vanlig måte ble ny WU hentet ned og er nå i gang, se bilde.

post-53451-0-01082300-1352631728_thumb.jpg

 

Her ser jeg også at "Collection Server" er 171.65.103.160 hos meg, mens den hos pc`baby var 0.0.0.0 som jeg tenker indikerer at noe ikke er riktig i config av klienten.

Lenke til kommentar

http://no.wikipedia....ki/Folding@Home

 

Huff og huff. Jeg foreslår at vi rydder litt opp i denne artikkelen. En god artikkel vil gi oss bedre "rep" når vi linker til den og ber folk innstallere programmet.

 

God wikipedia-artikkel = Seriøs greie

 

 

Seriøst, jeg synes vi bør utvide og fikse på denne artikkelen.

 

 

Edit: Fikset på noen små utdaterte feil. Oppdaterte antall vitenskapelige publikasjoner som var skrevet (fra 77 eller noe, til 100) og endret Hardware.no sin påståtte rank fra 47. til 17. Har ikke noe særlig erfaring med wikipedia, så det hadde vært bra om noen andre kunne legge til mer tekst.

 

Jeg vet at det er en engelsk artikkel om temaet, men hvorfor ikke gjøre den norske versjonen bedre?

Endret av userman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...