Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at produksjonen vår er lavere i helga enn midt i uka....skjerp dere. Maskina kan stå på selv om dere er ute på byen :D

 

Vi trenger fortsatt nye medlemmer for å nå mot toppen, så verv så mange medlemmer dere kan, og kjør f@h på så mange maskiner dere har tilgang på.

 

Vi ligger forresten på plass 167 nå :D

 

Og ta gjerne i bruk signaturbildet vårt på de forum som tillater det.

Lenke til kommentar

Jeg er med!

 

Athlon 1.2 Ghz, Athlon XP2000, Athlon XP2100 og en Athlon 64 3200.

Problemet er bare at jeg har isdn.. så får ikke muliget til å laste ned nye wu hele tiden.

 

EDIT: Noen som har en ide om hvordan jeg kan få til at en pc kobler seg til inet når den trenger det, for så å disconnecte igjen når den er ferdig? Har 3 pcr i nettverk med meg og bruker vanlig internet sharing i windows xp

Endret av finix
Lenke til kommentar
En del er vel dratt på sommerferie, merker også at produksjonen er på vei ned  :hmm:

Det er vel desverre noe vi må regne med i disse ferietider. I mens får vi andre trøste oss med at vi bidrar til en god sak samtidig med at vi skaffer oss et poengmessig forsprang på feriefolket (lenge leve konkurranseinstinktet).

 

Jeg regner med at team.hardware.no kommer fryktelig tilbake ut i august.

 

En annen ting er at jeg tror det vil være lurt å vente med den artikkelen som skal komme om prosjektet, til fellesferien er over (kanskje til skolen begynner ?) for å få maksimal effekt/flest mulig lesere.

 

 

Edit: bokstavmangel

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...