Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi passerer 500 i dag! :w00t: Bra jobba folkens! Eriond: Har du mange store Wu nå eller detter du av lasset? Litt bekymret for deg jeg nå! :hmm:

Har ihvertfall en gigantisk på gang :p

 

Har mistet 2 stk som skulle gitt meg 128 poeng hver, samt at den ene maskinen tok kvelden, så jeg regner ikke med å klare å ta deg igjen. Har okså eksperimentert med litt bytting av Hovedkort og sånn her hjemme, så det gikk bort et døgn der også. Men nå er jeg som sagt i gang igjen :)

Lenke til kommentar
Har ihvertfall en gigantisk på gang  :p

 

Har mistet 2 stk som skulle gitt meg 128 poeng hver, samt at den ene maskinen tok kvelden, så jeg regner ikke med å klare å ta deg igjen. Har okså eksperimentert med litt bytting av Hovedkort og sånn her hjemme, så det gikk bort et døgn der også. Men nå er jeg som sagt i gang igjen  :)

Det var godt å høre! :D Regner med at du tar meg igjen etterhver. Klarer ikke holde det tempo oppe med de maskinene jeg har. De kan ikke stå 24/7 alle sammen. :( Nå suser vi forbi 500 og gleder oss til 400 grensa! Keep on Folding! Spre budskapet i alle Norges forum! :thumbup:

Lenke til kommentar
Da er jeg med. P4 (HT) 2.8 Ghz.

 

Et kjapt spørsmål...

 

Når slideren for cpu-kraft er satt til 100% , brukes 100% av cpu-krafta til programmet? Eller 100% av idle-krafta? ... :)

Den tar 100% av cpu kraft. Setter du den til 80% så bruker F@H 80%.

Den bruker 100% av IDLE kraften! Det er en forskjell.

For eksempel, hvis du kjører et annet program som tar 20% av CPUen din, så tar F@H de resterende 80% hvis du har satt slideren til 100%. Har du satt slideren til 80%, så tar F@H 80% av de resterende 80%.

Nope, f@h tar de resterende 60%, 80% - 20%, ikke 80% av 80%. ;)

 

Kort sagt bruker f@h av idle cpu-tid inntil prosessoren når loaden du har satt.

 

Kan sikkert lønne seg å crunche på 97% elns, for å gi scheduleren litt mer spillerom, så er du garantert at pc'en ikke blir mindre responsiv.

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar
Jepp, det funker  :)

Får du kjørt 100% CPU load når det er dual? Sliter litt med det selv. Kjører du command line eller den "vanlige" grafiske?

Hittil bare med grafisk, får hele tiden "not responding" fra F@H på serveren (Xeon). Vet ikke om det har noe å si at jeg kjører remote desktop fra den andre maskina jeg har lastet ned F@H på. Jeg skal ta å restarte serveren for å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Hittil bare med grafisk, får hele tiden "not responding" fra F@H på serveren (Xeon).  Vet ikke om det har noe å si at jeg kjører remote desktop fra den andre maskina jeg har lastet ned F@H på.  Jeg skal ta å restarte serveren for å se hva som skjer.

Det samme problemet har jeg med en terminal server (win2000). Har gitt den opp! Kjører også RDP klienten mot den, det har jeg gjort med alle de andre serverene også uten problem. Finner du ut av det så Let me know ;)

Endret av dundee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...