Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol ser dere har hatt full rulle med å få fatt i cpu`er i helgen, godt jobbet folkens!

 

Eriond 8 aktive

veggiss 7 aktive

dundee 8 aktive

 

 

Keep on folding :thumbup:

 

Edit: vi har brutt 800 grensen, er nå nr 799 :w00t:

He he. Helgene er bra! Har mange servere som ikke gjør noe i helgene, og det er jo bare tull! :yes: Jeg tar vel første plassen snart tenker jeg! :w00t: Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar

Vi skal stå på j*vlig hardt for å komme opp på Topp100 med det første, så folk må bare se til å verve nye cpu'er :thumbup:

Vi trenger all den kraft vi kan få dersom vi skal vise verden hvem vi er. Dessuten blir folk syke hver dag, og etter mer vi konkurrerer så kommer vi forhåpentligvis nærmere effektive metoder å kurere :D

Lenke til kommentar

det er ikke alltid en "liten" er lettere å folde enn en "stor"...

 

Men, for å svare på spørsmålet ditt:

 

Du kan jo Ctrl-Alt-Delete og se etter programmet i listen. Der står det jo CPU usage, min ligger på 100 og dipper ned på 92-99 i en sekund eller to vær gang jeg gjør noe på maskina.

 

Dersom du ikke ser at den ligger så høyt, så kan du bruke -configonly switchen og kjøre console programmet.. Pass på å velg yes på "Advanced options". Der inne finns både en mulighet for å sette prio'en og for å sette hvor mange prosent du vil at den skal bruke.. tror default er 100 allerede, men du kan jo sjekke.

 

Har du Electron Microscope så kan du se disse instillingene om då går på "options" (marker "box1" eller aktuel maskin) og trykk på "information" ikonet som ligger lengst til venstre sett ut fra "Frame progress bar option" knappen. Derifra kan du også endre noen options tror jeg.

 

Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar

[edit]

Velkommen H.Kon!

[end of edit]

 

Hehe, tror nokk jeg har blitt hekta nå ja. Det første jeg gjør når jeg står opp om morgenen er å titte inn på Electron Microscope og deretter så titter jeg inn her. Det er ganske kult faktisk å se hvordan siden prøver å gi nøyaktig statistikk basert på data over så kort tid! ;)

 

Dessuten er det ekstra spennede akkuratt nå, siden vi hadde en topp for et par dager siden som vi ikke har klart å slå ennda!

 

 

Liste-klattring i all ære, men det er som med trening, man bør konkurere like mye med seg selv som med andre, om ikke for annet enn at der viser det seg raskere om "dagsformen" er på vei opp eller ned!

 

Så, jeg sier at vi bør kjempe mot å slå rekorden fra 13.06 når vi fikk registrert 235 WU's og 10307 poeng på en dag!!

 

Vi kan klare mer enn det!!

 

Happy folding!

Endret av Dargar
Lenke til kommentar

Om det er stemning for det kan dere gjerne bli en del av Team Norway sitt miljø og dermed også kunne velge mellom mange prosjekt og allikevel være en del av det samme miljøet, ha eget forum og gode web-sider.

 

Websidene er under oppdatering nå siden Team Norway satser på flere prosjekt enn D2OL, med andre ord vil D2OL være et prosjekt på lik linje med alle andre prosjekt på nettsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...