Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tydeligvis noe lugg på Stanford for tiden. Alle mine klienter henger med feilmelding om at core_outdated. Klienten laster ned ny men gir samme feilmelding. Dette gjelder kun gpu folding. Cpu fungerer som vanlig.

 

Jeg fikk samme meldingen, men ser alt er ok nå uten at jeg har restartet maskinene.

Lenke til kommentar

Det er tydeligvis noe lugg på Stanford for tiden. Alle mine klienter henger med feilmelding om at core_outdated. Klienten laster ned ny men gir samme feilmelding. Dette gjelder kun gpu folding. Cpu fungerer som vanlig.

Hvilken core versjon er det som kommer?

Testet selv, fikk c 21(Version 0.0.20) og p 14177 og 1,08m ppd på 1080Ti.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gpu bare fungerer. Stort sett så er det viftene som ryker. Men for første gang på over 3 år så plages jeg med den siste 1070 som jeg har. Den feiler hele tiden selv i stock og med siste driver så den står i idle til jeg rekker å flytte den i en egen rigg for feilsøking.

Lenke til kommentar

For denne nå om jeg prøver å starte opp NaCl:

 

NaCl Web Client Shutdown Notice

Folding@home is alive and well but our NaCl Web client has been shutdown permanently as of June, 2019.

The NaCl client made it possible to run Folding@home in a Chrome Web browser. Development of this software was performed by Joseph Coffland of Cauldron Development LLC and was funded by the Hong Kong University Science & Technology.

During it's 6 year lifespan, the NaCl client contributed 48 million Folding@home work units towards the study of human diseases. This represents a contribution of roughly 1.3 million CPU days.

Our decision to retire the NaCl client was due to a combination of Google deprecating NaCl and infrastructure upgrades at Folding@home which would have required extra effort to continue to support the NaCl folding client.

We appreciate your contribution to Folding@home. To continue folding, please install our Desktop App link.png

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt synd at den er borte nå som mange-kjernede CPUer er blitt betydelig rimgeligere. Vet brukte Xeon CPUer kunne fås billig, men det var verre med hovedkortene etter det jeg har sett.

 

 

Jeg ligger litt lavere på PPD for tiden da det ene skjermkortet, 2080Ti, er sendt i retur da det så ut til å ha død.

Får se hva som skjer, men nytt kort blir det uansett om jeg må kjøpe eller om det er reklamasjon. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...