Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde bare alle "jobber" gitt ~2,5 millioner poeng på ett 2080ti så hadde det vært gøy. Litt kjipt å se at det ene får 2.5 mill og 2 andre bare får 1.5 mill :p

Jeg hadde glemt å sette power-target og temp-target til maks. 

Får 2,7 på c22 med client-type beta og 2,1 på c21 nå hele tiden, aldri gått under dette 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får bare "Paused: waiting for idle" på 980Ti kortet mitt. Samme om det er i Ubuntu eller Win10. Noen andre som opplever dette med Maxwell kort? Vært sånn siden i går.

 

Jeg får fortsatt ingen ny wu for mitt 980Ti kort. Har også oppdatert Nvidia driver til nyeste for å se om det hjalp, men nei. Fjernet også client-type beta i FAH programmet, men det hadde heller ingenting å si. Så...blir ikke noe folding på det kortet inntil videre...

 

Jeg kikka etter på foldingforum.org også, men stod ingenting der heller.

Lenke til kommentar

Jeg får fortsatt ingen ny wu for mitt 980Ti kort. Har også oppdatert Nvidia driver til nyeste for å se om det hjalp, men nei. Fjernet også client-type beta i FAH programmet, men det hadde heller ingenting å si. Så...blir ikke noe folding på det kortet inntil videre...

 

Jeg kikka etter på foldingforum.org også, men stod ingenting der heller.

 

Står "power-slider"'en på "Full"?

 

Evt prøvd:

In the FAHControl client, go to Configure + Slots + (select 1GPU) + EDIT + (select the line that says "idle true") + remove.

Lenke til kommentar

Sjekket statsene mine i dag og de har ligget på bånn helt siden starten av mai. Hvordan får jeg sjekket hva som er galt? Jeg restartet maskinen for et par uker siden så det kan hende klienten ikke startet med Windows.

 

 

attachicon.giffah stats.PNG

 

Du må jo sjekke om Fah kjører på et vis. F.eks. ved å se etter Fah-ikonet nede til høyre på PCen. Også greit å sjekke via taskmgr, du ser jo kjapt om noe kjører av foldingsoftware da.'

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du må jo sjekke om Fah kjører på et vis. F.eks. ved å se etter Fah-ikonet nede til høyre på PCen. Også greit å sjekke via taskmgr, du ser jo kjapt om noe kjører av foldingsoftware da.'

 

Jeg tror det rett og slett var appen til F@h som ikke hadde restartet skikkelig ved en restart av maskinen.

Lenke til kommentar

Noen her som har opplevd at både fahclient og fahcontrol bare avslutter av seg selv? Skjedd 2 ganger nå på maskina som jeg har et 980Ti kort. Må restarte Windows for å komme i gang igjen. Har sjekket Windows sin Event Viewer, men kan ikke finne noe der. Aldri før hatt dette problemet. 

 

På andre maskina med et 1080Ti kort, så har ikke dette problemet skjedd, men så ett innslag i Fah loggen av at den hadde problemer med å sende wu til server i natt (1 gang bare). Mulig dette har skjedd på 980Ti maskina også, men hvorfor fahclient og fahcontrol lukker seg har jeg ingen anelse om...

 

Noen som har opplevd dette før?

Lenke til kommentar

Hadde noe tilsvarende som deg, og den skyldige var PSU. Tror ikke det er snakk om noe bugg. Opplevde at når lasten og dermed viftehastigheten på noen WU varierte knakk min corsair RM850x sammen.

Jeg googlet litt, og fant ut at å sette fast viftehastighet på PSU til 40% løste problemet. Noen av de innbygde sikkerhetssystemene slo inn. Har du corsair?

Lenke til kommentar

Hadde noe tilsvarende som deg, og den skyldige var PSU. Tror ikke det er snakk om noe bugg. Opplevde at når lasten og dermed viftehastigheten på noen WU varierte knakk min corsair RM850x sammen.

Jeg googlet litt, og fant ut at å sette fast viftehastighet på PSU til 40% løste problemet. Noen av de innbygde sikkerhetssystemene slo inn. Har du corsair?

 

Ja Corsair AX1200 PSU. Tviler den er synderen siden jeg kan stressteste med Realbench i timesvis (jeg gjorde det som en feilsøking her). Men når du først nevner at PSU kan være problemet, så har jeg en annen tråd om det her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1848768

Lenke til kommentar

Kan du sette fast viftehastighet på din PSU? Hvor ofte knekker din maskin sammen?

Jeg holder fortsatt en knapp på at du må spare til en ny enhet, for å bli kvitt problemet du har beskrevet.

 

Nei ikke som jeg vet om. Tror du har missforstått meg litt her Ruskepus. Problemet mitt var at fahclient og fahcontrol lukket seg av seg selv under folding av Core 22 projekter. Folder fint på Core 21. Derfor lurte på om det var en bug i programvaren til FAH. Sa ingenting om at hele maskina hang seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...