Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jepp, Nå er du inne på det jeg mener er bortkastet penger. Tenk hva du kunne kjøpt av gpu på det du har brukt på vann kjølingen din.

Ville blitt en del ppd av det.

Selv har jeg ett lukket vannkjøling, er det siste. Koster mere enn det smaker.

Kjøpte luft kjøler til 6800, kjører 3700 og temp er 54c.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, Nå er du inne på det jeg mener er bortkastet penger. Tenk hva du kunne kjøpt av gpu på det du har brukt på vann kjølingen din.

Ville blitt en del ppd av det.

Selv har jeg ett lukket vannkjøling, er det siste. Koster mere enn det smaker.

Kjøpte luft kjøler til 6800, kjører 3700 og temp er 54c.

Det ga mer mening når jeg begynte med det. Selv med enkelt kort senket jeg GPU temperatur med 30-40C. Spesielt når jeg overklokket. Og halverte lydnivået. 

 

Og det er strengt tatt bare siden desember 2015 at jeg har foldet aktivt. Foldet en periode før det også, men aldri like mye som nå. 

Lenke til kommentar

Du kan ikke påstå at de gamle 600 kortene var stille? Selv om de var bedre enn både 4- og 500 serien forstår jeg. Med maxwell og etterpå pascal har kjølerne blitt så enormt store. 1060 kortet mitt har en mye større kjøler enn 680 hadde. Msi twin frozr begge to. 120tdp mot 195tdp.

Lenke til kommentar

Takk for svar på Ryzen, det blir nok mye av NaCl-beregningene som kommer til å gå på disse framover.

 

Fikk kreditert et R9 290 og vurderer å klinke til med et 1080 TI som trade-up.

Noen som vet om AIB-versjonene blir klare i morgen på slippdatoen? Eller om de slippes sånn utpå våren en gang?

Prøvde å google, men finner forskjellige svar.

Bestiller ny rigg litt etter litt og har nå PSU i hus og nytt kabinett på vei. Morsom vår i vente. :-)
Vurderer å legge en custom vannkjøling i denne. Noen som har erfaring med EK Perfomance vs Extreme? Ser at det er lite forskjell i pris. Tykkere radiator ser ut som overkill og separat pumpe/reservoar er ikke nødvendigvis bra. Noen som har disse?

 

Ha en fin kveld. 

Lenke til kommentar

Takk for svar på Ryzen, det blir nok mye av NaCl-beregningene som kommer til å gå på disse framover.

 

Fikk kreditert et R9 290 og vurderer å klinke til med et 1080 TI som trade-up.

Noen som vet om AIB-versjonene blir klare i morgen på slippdatoen? Eller om de slippes sånn utpå våren en gang?

Prøvde å google, men finner forskjellige svar.

Bestiller ny rigg litt etter litt og har nå PSU i hus og nytt kabinett på vei. Morsom vår i vente. :-)

Vurderer å legge en custom vannkjøling i denne. Noen som har erfaring med EK Perfomance vs Extreme? Ser at det er lite forskjell i pris. Tykkere radiator ser ut som overkill og separat pumpe/reservoar er ikke nødvendigvis bra. Noen som har disse?

 

Ha en fin kveld. 

Mulig du finner ditt svar her

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herrefred, det er deilig med TeamViewer når man har mange maskiner oppe. Ikkeno fikling med mus/tastatur, bare logge inn og bruke samme mus/kb til å gjøre ditt og datt. Lagfritt over LAN er det selvsagt, også.

 

Slang opp 12c/24t-Xeon nå. HK har vært litt ustabilt før, men kjører pent nå - tilsynelatende. Litt mer NaCl skader jo ikke. Tipper EVGA 1000W G3 fnyser bra av å kjøre 130W fra veggen :p

Lenke til kommentar

1080 ti ser meget lovende ut.

 

Logisk sett vil det kunne bli en ny boost for F@H ettersom aktive "foldere" oppgraderer sine GPU når dette kortet kommer på markedet  :thumbup:

 

Jeg skal iallefall ha ett 1080Ti kort. Bare synd at AIB korta kommer noen uker etter FE versonen (April - Mai)  :hm:

EVGA 1080TI FTW3 kortet ser sexy ut  :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...