Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg stoppet å folde, forsetter når maskinen ikke er i bruk. litt trist men når Core21 gjør slik at jeg ikke kan dra på face engang uten at det lagger så lar jeg heller vær en stund. 

 

Vurderer å sette ene 980 i mors maskin, da vil det og 780Ti stå på 24/7 på et annet rom. Men tipper at I7 860 vil slite? Også er rommet ``røykerommet`` men vil vel ikke kverke korta direkte? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på en ting, lufter det til dere: Dere som sliter med lagg, dere har mere enn ett kort i pc,en.

Jeg har kun ett msi 980Ti i denne maskinen. Kortet kjører på 1140 base og tempen er 70c rpm 56%. Hadde jeg hatt mere plass så ville jeg hatt det i alle maskinene. Blir ikke så varmet.

 

Jeg har kun ett 980. Lagger fortsatt uakseptabelt mye i youtube eller annen videoavspilling med enkelte WUer, typisk C21.

Lenke til kommentar

Jeg får vel teste litt idag og blokke enda mer i guess. 

 

At jeg får 80K PPD med 980 på en jobb er nok ikke det verste, er jo all laggen som suger :p

 

Jeg kjører siste beta driver med kun Physx og selve driveren installerte. 

 

Får se hvor lenge disse drittjobbene varer, ser ikke ut til at 700 serien til Nvidia får disse, har ikke opplevd noe core21 enda.

Lenke til kommentar

Noen foldere som skal selge en fjerde gen I5 + hk? har ram, psu, kabinett etc. fra før. :)

 

Ettersom tredje 980 ikke fungerer så godt i sli og jeg gidder ikke å bruke mer tid på det. (Funker avogtil. Får samme fps i bf4 som med 2 kort, som jeg gjør med 3, altså sli funker ikke, mistenker noe med defekte sli fingre)

 

Så har lyst å sette det i en dedikert maskin som skal stå på 24/7. Men Q6700 vil bottlenecke endel tipper jeg.  :ph34r:

 

Si ifra om noen har noe for en foldepris, iogmed jeg hadde bursdag for noen dager siden så har jeg litt penger å bruke på folding  :wee:

Lenke til kommentar

Folder alle tre, går fint. 3-way funka fint en stund. Hadde typ 160-180fps på bf4 ellerno.

 

Men har bestemt meg for å sette det dedikert til folding 24/7. Far har satt sitt til 24/7 også. Så kommer mine 2 til å kjøre når jeg ikke gamer/sover. Så vil stå på litt med foldinga nå :)

 

EDIT: Tror dere at en i3 4-gen vil bottlenecke singelt 980 på pci-e gen3? Sparer jo 1000kr på det. :

 

EDIT: kan en i5 2400 funke fint til singelt 980? Kan få en slik for 450kr på brukten. :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

EDIT: kan en i5 2400 funke fint til singelt 980? Kan få en slik for 450kr på brukten. :p

Det regner jeg med. Jeg kan heller ikke tenke meg at PCIe 2.0 x16 som ikke deler PCIe-bussen bottlenecker et 980.

 

Jeg kjører 2x970 (2.0 x8x8) på 1.gen i5, og disse har marginalt høyere PPD per kort enn 970 som jeg kjører på 4.gen i5 (3.0 x16). Men jeg tror ikke jeg ville kjørt noe mer enn ett 980 over 2.0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...