Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må bare spørre, Noen som muligens skal selge et 980 i nærmeste fremtid? G1 modellen til gigabyte er fortrukket men har ellers ingen ting å si. trenger kun garanti. Eller om noen har 2x 970 til en grei penge så kan kortene stå dedikert så er det også av interesse. :)

Endret av Snusmumr1kk1
Skrevet

Den er 2 år, registrerte den ikke på evga sine sider etter kjøp. Ser Evga har noe support greier men ikke i Norge (?). 

Send dem en email til eu support. Hadde et 780 classy som tok fyr, de ville gjerne hente kortet for å undersøke det og betale frakten til Tyskland og hele pakke ^^

Skrevet

Har ikke HFM.net oppe enda, men ser i V7 at 2x 970 vise 134.000 PPD osv på sånn 15 maskiner. 

Core 18 9xxx-noe. 

Så vet jo ikke om alt er optimalt. 

Får mark av nacl, hver gang jeg slår på skjermen så viser den 0,0% 

F5 og vips laster ned ny... Funker liksom bare i et par timer.. 

Skrevet

Angrer på kjøp av 4x980Ti. Mere ppd med 15x980 og 1 970 og mindre strøm.

Har nå 12 kort i gang og er på bare 5mil, på de andre lå jeg på mere ppd og mere wu.

Ja la til ett 980 nå, det andre har jeg solgt til en folding venn.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja la til ett 980 nå, det andre har jeg solgt til en folding venn.

:w00t:

Anyhow, Ville ikke angret selv. Skjønner at du får mer PPD med 15x 980, men jeg skjønner ikke hvordan 4x 980Ti trekker mer enn 15x 980 + 1x 970?  :hmm:

Endret av Snusmumr1kk1
Skrevet

Det skjønner jeg, se på min ppd på listen.

Husk at jeg da også brukte i3 cpu på 55w, de jeg har nå er 77w.

PS: Du ga meg en ide, kan jo prøve de igjen, har dem(6) + 2 tuber med kjølpeasta. Men ikke enda. Test test på de 12 kortene jeg kjører.

4x980ti og 8x 980.

Skrevet

Er cpu jeg tenkte på, har selv aldri gjort det på gpu-er. Bytter du kjøler ja da må du ha på nye pasta.

Hehe: Stopper mine opp blir det kjøligere her, så det skjer ikke. 27c her nå. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...