Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

pj 9704 påstår over 205k på et 280x her.

Wait wut?

Har et 7970 som gir meg 80K.

Kan du sende PM med OS versjon og specsa dine, evt om du kjører advanced elns?

Kjører en Q6700 og 8Gb ddr3 sammen med et 7970 på 1Ghz.

Endret av Snusmumr1kk1
Skrevet

Får virkelig ikke win10 til å detecte korta mine.. 

Prøvd lenge nå, står på at det ikke er kort på denne ip`en elns.. Har noen tips?

Samme hadde jeg, så tilbake til win7, av mine maskiner kjører jeg 1 linux og 2 win 10 og 6 win 7.

Skrevet

Får virkelig ikke win10 til å detecte korta mine.. 

Prøvd lenge nå, står på at det ikke er kort på denne ip`en elns.. Har noen tips?

Samme hadde jeg, så tilbake til win7, av mine maskiner kjører jeg 1 linux og 2 win 10 og 6 win 7.

Jeg vil ikke egentlig gå tilbake, liker win10 for mye og det tar meg 1 dag ++ med reinstall :/

Får se om det blir fikset, ellers så må jeg ty til å ikke folde til det blir fikset, evt Linux, prøvd før men følte det var litt mye styr :p

Skrevet (endret)

Husk å velge custom og velg fjerne alt. PS: Jeg spiller ikke så alt blir huket av uten om selve driveren.

Msi ferdig, prøver nå på evga:

Det gikk dårlig, kan ikke starte blablabla og så videre, jaja da blir det ingenting :rofl:

Endret av Kjetil Lura
Skrevet

Ja derfor er jeg på win7. Kanskje jeg er en ammtør? Ja kanskje det, men win 7 funker på en av mine som jeg har testet på gpu folding, den andre streiker :rofl: Lurer på hvor mye den vil ha i lønnsøkning :hmm:

Skrevet

Problemet er at serveren som amatørene bruker til å hoste gpus.txt er nede, så ingen nye klienter vil fungere. Dette er uavhengig av OS og drivere, så det er bare å lene seg tilbake og vente på at de får fingeren ut.

Skrevet

Problemet er at serveren som amatørene bruker til å hoste gpus.txt er nede, så ingen nye klienter vil fungere. Dette er uavhengig av OS og drivere, så det er bare å lene seg tilbake og vente på at de får fingeren ut.

Da så, Jeg som ikke er storfolder rimelig lei av Stanford`s håndtering av alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...