Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De informerer om at Stats vil være ustabil i tiden fremover. Sitat.

 

There are some network issues that are disrupting the stats pages, stats servers, and several WS's. We're aware of the problem and working on it, but stats updates will only come through sporadically until we can fix the root issue. Thank you for your patience.

Lenke til kommentar

Ah, 4P.

Husker den tiden :p

 

lurer på om jeg skal få opp et par rigger imorgen, må bytte ut noen vifter o.l.

Satse på 150k ppd framover (med et helsikkens høyt strømforbruk for poengene, menmen). Tror ikke det blir noe 780Ti-ish det nærmeste året.

Får folde jevnt og trutt på det jeg har, og se hva som dukker opp underveis. Kan jo holde et øye med finn.no (selv om folk av og til skal ha utrolig mye betalt).

 

Fant 5 annonser på finn med 660Ti. Se om jeg får et par for <500kr stykk.

Kommer for øvrig tilbake til deg Kjetil Lura, hvis du leser dette ^^ Skal bare få solgt noe først :p

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

 

 

Får du 54K PPD med en 3820@3,6...? Max jeg har sett med min 5960X @ 4.0 er 81K PPD.

 

 

Åneidu. 54 ppd, ikke 54 000 ppd. Må ha vært en bug eller noe, ligger vanligvis på 8k ppd.

 

 

 

Du bør ikke gjøre annet enn å folde 780 kortet. Er du heldig får du 150k ppd på det kortet.

 

 

Ligger vel vanligvis på 120k ppd når pc'en står på konstant. Dog er ikke det mulig når jeg skal sove hjemme :)

 

 

CPU ligger vanligvis på 100% load og rundt 8k ppd. Ikke helt verd det i mine øyne. Tror jeg bare dropper det.

Endret av Marinius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...