Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker å lage en bildeserie av så mange rigger som mulig. Ca. 3-5 bilder av hver rigg du har (gjerne mer hvis du har lyst :) ) hadde vært flott. Dette blir vel da laget som en bildeserie i flash eller lignende, eventuelt kan vi vel implementere dette i bloggen?

 

Send bildene til [email protected]

 

Inkluder i e-posten:

Hardware for hver pc

PPD for hver pc

Ta gjerne bilder av selve hardwaren til pc'en! :D

 

Edit: Bruker ca. 300W for ~30k PPD, og regner vel med å bruke 400W eller noe sånt og ha 50k PPD når det nye skjermkortet er satt i :p

Endret av CasterAnd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen om E5-4650 serveren!

Jeg har vært litt engstelig etter at jeg flyttet serveren inn i varmen for at temperaturene for CPUer etc. ble for høye, spesielt siden jeg ikke fant programvare som lot seg installerer for å lese av sensorene. Men så fikk jeg endelig kontakt igjen med IPMI i serveren og kunne lese av temperaturer m.m. fra remote, og slik ser det ut:

 

Slik jeg leser tallene så ser det veldig bra ut, så i natt skal jeg sove godt.

post-53451-0-97797100-1363986851_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det grieit å sende bilde av rigger som ikke er 24/7 foldere?

 

Ja [email protected]

HW.no kommer til å logge inn selv og plukke ut bilder, så greit om riggene beskrives om de har artikkeltekst i originalartikkelen / evt ellers også.

 

 

 

alias, det er god temp.

På G34 kan du vel sudoe temp?

Endret av War
Lenke til kommentar

Siste frist er søndag.

 

Det vi mangler mest er folding-logoer/ bilder som ikke er av maskiner , men lov til å trykke.

Har pande lab noen cc?

Sånne bilder som er på hele forsiden til hw.no

De er kjøpt for sånn 11dollar stykket.

Endret av War
Lenke til kommentar

Både ja og nei! Det som er et faktum er at 6901 har vært aktiv siden årskiftet i noen grad, men den siste tiden har det bare øket på og har de siste ukene vært på 1, 2 eller 3 rigger samtidig. Jeg blir derfor ikke overrasket om denne nå blir fast framover, men vi får se. Den yter omtrent som P8101 eller litt bedre (samlet) og er til å leve med.

 

Opteron Interlagos er dårlig på folding av 690x mens Magny Cours tygger godt unna på disse, og det samme gjør Intel-baserte chipper. Jeg kommer likevel samlet sett bedre ut med bare 6901 enn med 8101 fordi MC og Xeon er i overtall i foldeparken her.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Både ja og nei! Det som er et faktum er at 6901 har vært aktiv siden årskiftet i noen grad, men den siste tiden har det bare øket på og har de siste ukene vært på 1, 2 eller 3 rigger samtidig. Jeg blir derfor ikke overrasket om denne nå blir fast framover, men vi får se. Den yter omtrent som P8101 eller litt bedre (samlet) og er til å leve med.

 

Opteron Interlagos er dårlig på folding av 690x mens Magny Cours tygger godt unna på disse, og det samme gjør Intel-baserte chipper. Jeg kommer likevel samlet sett bedre ut med bare 6901 enn med 8101 fordi MC og Xeon er i overtall i foldeparken her.

 

Da hadde vel det beste vært en "smart" løsning, som ser på specsene til Folde-pcen, før den gir den WU? Eller?

Lenke til kommentar

Leverte også 5 - 600K mer enn vanlig, men helt tilfeldig, har ikke startet noe nytt. Når jeg ser nærmere etter så har de fem i toppen av lista alle levert noen hundre tusen mer enn normalt, så grunnen er nok der, samt at War definitivt er på veg opp i stat..

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

lurer på om det finnes andre måter å laste opp ferdige wu'er, for når den starter å laste opp så tar den knekken på hele nette mitt, alt stopper opp, og etter rundt 10% så får eg transfer failed. Har prøvd å kjøre limit på tilkoblingen i ubuntu, førte bare til at det tok lengre tid før den failet. bruker v7.2.9

Lenke til kommentar

Den har stort sett oppført seg sån siden jeg fikk den, men nå etter man begynte å få 6901 som går raskere å folde så samler dem seg opp før jeg klarer å få lastet dem opp. Har vell i gjennomsnitt 10-15 forsøk på å laste opp vær enkelt wu. Men har trøbbel ellers med ubuntuen, så blir ny installasjon snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...