Gå til innhold

Få McGyver inn i tv-kvelden igjen!!


Anbefalte innlegg

rundt klokka 15.00 sender tv2 hver dag McGyver, mens om f.eks. lørdagskvelden, sender de sånt som "Paradise hotel", "mine damer og herrer" og andre B-pregede programmer.

 

Jeg kan vedde på at dersom de hadde sendt McGyver så ville alle sitte hjemme og se på EKTE kvalitets-TV!

 

Hvem liker vel ikke mannen som kan lage mannen som kan lage en PC av en glassbit og en utbrent jordekornskrott??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, de fleste har sikkert sett det meste nå av han, men lørdagskveldene var mye morsomere før når en kunne glede seg til MacGyver :wee:

 

Å overtale ham til å spille inn flere blir nok vanskelig siden han har blitt folkestygg etter innspillingen av MacGyver og flyttet langt oppå fjellet!

Lenke til kommentar

 

Å overtale ham til å spille inn flere blir nok vanskelig siden han har blitt folkestygg etter innspillingen av MacGyver og flyttet langt oppå fjellet!

Har han blitt det?

 

Han spiller i en annen serie da. Så han har ikke skygga helt unna TV. Han spiller i Stargate. Som forøvrig kommer med en ny sesong snart.

Lenke til kommentar

 

Å overtale ham til å spille inn flere blir nok vanskelig siden han har blitt folkestygg etter innspillingen av MacGyver og flyttet langt oppå fjellet!

Har han blitt det?

 

Han spiller i en annen serie da. Så han har ikke skygga helt unna TV. Han spiller i Stargate. Som forøvrig kommer med en ny sesong snart.

Det er ganske lenge siden jeg hørte det så det er mulig at har har gjennoppstått :p

Lenke til kommentar
Hvem liker vel ikke mannen som kan lage mannen som kan lage en PC av en glassbit og en utbrent jordekornskrott??

Jeg. Er kanskje gøy å se en episode, så er jeg lei.

Hæ???

*stirre meningsløst ut i lufta*

ikke like McGyver?? :wow:

Eg likte Mcgyver som fjortiss men nå er det for dumt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
NRK?? :wow: sist gang eg så på nrk var når sopranos gikk der. Nå ser eg fiskeprogramet med bård'n og de på nrk.no webtv.

Team Antonsen???

 

Synes NRK slår TV2 når det gjelder humor, sånn har det alltid vært.

 

Eg likte Mcgyver som fjortiss men nå er det for dumt.

SELVFØLGELIG er det dumt! men det er det som gjør det så bra! Ikke si at du ikke nyter å se på James Bond også! Hvis du klarer å se det, er jo både McGyver og James Bond fantastiske parodier - på seg selv!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...