Gå til innhold

Download Win XP SP2 Build 2138 - Full


Anbefalte innlegg

Jeg påstår selvfølgelig IKKE at du eller andre her bruker svartelistet installasjonskey.

Jeg tolket det ikke slik heller faktisk, jeg fikk bare inntrykk av at du la ord i min munn, men jeg tror at jeg muligens feiltolket deg. Uansett, så er vi nå relativt enig tror jeg.. Med litt datakunnskap, sunn fornuft og tredjeparts programvare sammen med de mest kritiske hotfixene så kommer man svært langt uten å måtte legge inn SP1 eller SP2 (Når den blir final).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv vært med på testing og brukt SP2 siden ifor høst/vinter med "LEGAL" VLK key da jeg har hjemme pc ordning med bedriften og ikke hatt problem

med aktivering .

 

...

Helt riktig det du sier der. Har selv brukt tidligere betaer av servicepack 2 uten noen problemer. Men etter at RC1 kom ut så har det ikke funket for min del.

 

VLK key i forbindelse med hjemmepc ordningen? Høres ikke bra ut det der. Ser for meg en god del VLK key'er på avveie hvis det stemmer. Riktignok har jeg ennå til gode å se en eneste hjemmepc-ordning med en VLK key. De har, uten unntak hatt sine egne cd key'er. Men men .... Lærer stadig noe nytt :thumbup:

Er ikke "vanlig" office bruker for å si det slik.

Ser ikke noe problem med at bedrifters it folk benytter bedfrifts lisens

for testing av remote ordninger/ICA kienter/VPN og annet .

 

....

Lenke til kommentar

jaja, da venter jeg til sommeren med å laste den ned tror jeg når den sikkelige versjonen av SP 2 kommer ut. skulle til å laste den ned nå, men gadd ikke da jeg hørte at det var beta versjon. jeg for min del hater alt som heter beta. er så mye bugs og sånne ting. tenkte det var greit å installere SP2 siden at jeg har glemt å installere SP1 på min laptopp allikevel, men venter litt jeg. like lurt egentlig.

Lenke til kommentar

Har en eldre build av selve Servicepack 2, men har alle updates, da er det vel ikke noen forskjell? Etter det jeg har hørt så er DirectX 9.0c rippet ut av en servicepack leak men den er ikke kommet ned med windows update.

 

Sånn ser det ut hos meg og det kjører helt stabilt. Til dere anti Beta folk så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være et problem å prøve dette, det er jo bare hovedsaklig bug fixer samlet i en stor update... :dontgetit:

 

Operating System Properties

OS Name Microsoft Windows XP Professional

OS Code Name Whistler

OS Language English (United States)

OS Kernel Type Uniprocessor Free

OS Version 5.1.2600 (WinXP Retail)

OS Service Pack Service Pack 2, v.2096

OS Installation Date 22/03/2004

OS Root C:\WINDOWS

 

License Information

Registered Owner XXXXX

Registered Organization

Licensed Processors 2

Product ID XXXXX-XXX-XXXXXXX-XXXXX

Product Key XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

 

Components Version

Common Controls 6.00

Internet Explorer 6.0.2900.2096

Internet Explorer Updates SP2

Outlook Express 6.00.2900.2096 (xpsp_sp2_rc1.040311-2315)

Windows Media Player 9.00.00.3133

MSN Messenger None

Internet Information Services None

.NET Framework None

Novell Client None

DirectX 4.09.00.0903 (DirectX 9.0b)

OpenGL 5.1.2600.2096 (xpsp_sp2_rc1.040311-2315)

ASPI None

 

Operating System Features

Debug Version No

DBCS Version No

Domain Controller No

Security Present No

Network Present Yes

Remote Session No

Safe Mode No

Slow Processor No

Terminal Services No

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...