Gå til innhold

Download Win XP SP2 Build 2138 - Full


Anbefalte innlegg

Microsoft has released build 2142 (the latest build internally) to external beta testers at it's Windows Beta Web site. This build is not Release Candidate 2 but Microsoft have released this interim update alongside 2138 to testers which will proove not only confusing but troublesome for testers wanting to provide feedback on Windows XP SP2.

 

With a release of an interim merely days before the expected RC2 release this only spells bad news for a possible delay of RC2...again.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

With a release of an interim merely days before the expected RC2 release this only spells bad news for a possible delay of RC2...again

"Microsoft is working into the night on the release candidate 2 of Windows XP service pack 2. Current builds stand at 2142, a steady 22 builds on from the current 2120 build that beta testers have access to. The latest build (2142) was compiled on Friday 28th May at 12:19AM meaning Microsoft are now working overtime in order to get SP2 ready in time. RC2 has slipped from the original predicted internal date of 26th May to as late as 7th June.#

 

 

 

Tenker vi får en Rc3 oxo jeg.

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar
Jeg har XP Pro Corporate med XP1 og har prøvd SP2 beta allerede i April, og alt funket bra. :thumbup:

Har du prøvd en build etter den tid?

 

Jeg har nemligen også XP Professional med servicepack 1a installert (corp edition). Og fikk opp aktivering sist gang jeg installerte betaversjon av servicepack 2 (siste build før denne som ligger ute nå)

 

I og med at jeg likevel må formatere pc'en på grunn av en del bugs (blitt for mye komponentskifter i det siste) så skal jeg prøve ut den servicepack som ligger ute nå.

Lenke til kommentar
Det står nu ingen plasser att dette er en beta..på den linken jeg la utt i stad

Ja, det står

Welcome to Windows Update Version 5 Beta

Warning and Notice Windows Update 5 includes pre-release software and a pre-release update service. They are for use solely by registered Microsoft Beta testers and are provided for testing purposes only. Use of them is subject to the Terms of Use, and software is subject to any license agreement provided in connection with it.

Lenke til kommentar
Det står nu ingen plasser att dette er en beta..på den linken jeg la utt i stad

Ja, det står

Welcome to Windows Update Version 5 Beta

Warning and Notice Windows Update 5 includes pre-release software and a pre-release update service. They are for use solely by registered Microsoft Beta testers and are provided for testing purposes only. Use of them is subject to the Terms of Use, and software is subject to any license agreement provided in connection with it.

Jeg sier att det ikke stod på min...noen plass..og har innstalert og funker bare bra

 

 

 

 

http://www.tcmagazine.net/story.php?id=6082

Endret av Shuttle
Lenke til kommentar
Jeg har XP Pro Corporate med XP1 og har prøvd SP2 beta allerede i April, og alt funket bra. :thumbup:

Har du prøvd en build etter den tid?

 

Jeg har nemligen også XP Professional med servicepack 1a installert (corp edition). Og fikk opp aktivering sist gang jeg installerte betaversjon av servicepack 2 (siste build før denne som ligger ute nå)

 

I og med at jeg likevel må formatere pc'en på grunn av en del bugs (blitt for mye komponentskifter i det siste) så skal jeg prøve ut den servicepack som ligger ute nå.

Det skjer IKKE med en "ekte" volume key.

xxxxx-64x-xxxxxxx-xxxxx

 

 

Når det gjelder release candidate 2 (3) offisiell , jobber microsoft

med mål om juni/juli . Men når det gjelder "ny" software eksisterer

det ingen offisiell release dato (av naturlige årsaker) .

Det er avhengig av (beta)tester og feil/problemer/rettelser underveis , og vil kunne bli + - 1-2 måneder fra estimert .

Så tidligst er juni/juli , senest august/september .

 

Dette ihh til microsofts beta testers forum ( M$ moderator innlegg) .

 

 

....

 

....

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Jeg har XP Pro Corporate med XP1 og har prøvd SP2 beta allerede i April, og alt funket bra. :thumbup:

Har du prøvd en build etter den tid?

 

Jeg har nemligen også XP Professional med servicepack 1a installert (corp edition). Og fikk opp aktivering sist gang jeg installerte betaversjon av servicepack 2 (siste build før denne som ligger ute nå)

 

I og med at jeg likevel må formatere pc'en på grunn av en del bugs (blitt for mye komponentskifter i det siste) så skal jeg prøve ut den servicepack som ligger ute nå.

Det skjer IKKE med en "ekte" volume key.

xxxxx-64x-xxxxxxx-xxxxx

Emm, vet ikke om jeg misforstod deg nå, men det er da xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx på Corp Edition.

Har selv Corp Edition (Ikke pirat)

Lenke til kommentar
XP SP2 Build 2142 Network Install Executable, 264.31 MB. Dette er den som kommer til å bli Offisiell.

 

Hallo? Hvor i all verden har du det ifra? :nei: Dette er ikke engang RC2 (Release Candidate 2). Etter RC2 kommer det iallefall en RTM versjon også!

 

Dere er klar over at Build 2142 bare er en beta? Så installer på egen risiko og kom ikke her og klag hvis dere mister data pga SP2. Og ja, det er bare engelsk, tysk og japansk versjon som er sluppet. Andre språk støttes ikke før SP2 er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...