Gå til innhold

Download Win XP SP2 Build 2138 - Full


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har piratkopi av WinXP Pro Norsk, og har ikke registrert den "elektronisk". Vil det si at jeg vil få problemer med å installere SP2?

/me ringer microsoft sin antipirattelefon.

 

OT:

 

Eg har høyrt mykje godt om sp2, men den har og høsta mykje kritikk. Best å la nokon andre være prøvekanin først :p

Lenke til kommentar
Jeg har piratkopi av WinXP Pro Norsk, og har ikke registrert den "elektronisk". Vil det si at jeg vil få problemer med å installere SP2?

Muligens.

 

De med ulovelig verson av Win XP må bruke programmer og andre ting etter det jeg har hørt for å installere SP1.

Stemmer det vett.... men nå ettter å ha brukt det, håper jeg at jeg slipper å gjøre det igjen til SP2... men men må jeg så må jeg.. tar 1 min :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Jeg har piratkopi av WinXP Pro Norsk, og har ikke registrert den "elektronisk". Vil det si at jeg vil få problemer med å installere SP2?

Slikt er virkelig smart å si her....

 

:roll:

Lenke til kommentar

Corporate Edition. Betyr at man ikke må registrere Windowsinstallasjonen hos Microsoft.

 

Noen som har noe mer info rundt dette? Er det CD-key problem eller har Microsoft faktisk sagt at ingen selskaper rundt om i hele verden som kjører WinXP (Og da corp ed.) skal få lov til å bruke SP2?

Lenke til kommentar
Corporate Edition. Betyr at man ikke må registrere Windowsinstallasjonen hos Microsoft.

 

Noen som har noe mer info rundt dette? Er det CD-key problem eller har Microsoft faktisk sagt at ingen selskaper rundt om i hele verden som kjører WinXP (Og da corp ed.) skal få lov til å bruke SP2?

Trur de snakket om Cd key prob før her en gang :ermm:

Lenke til kommentar
ok. lastet ned nå.. skal teste på mitt P.kopi verson.. kommer tilbake med info om det funket fint eller om det gikk til H*lvete  :p

haha... Må laste ned den Norske versonen når den kommer.. fikk feil fordi at jeg har Norsk verson å lastet ned SP2 Engelsk LOL..

 

noen som vet når SP2 Nor kommer ?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...