Gå til innhold

Download Win XP SP2 Build 2138 - Full


Anbefalte innlegg

Download Win XP SP2 Build 2138 - Full version from windows update while its hot and available!! Thanks to our friend Bink for the info, he discoverd that Win XP SP2 Build 2138 (express installer) is available for download at windows update (When you use SP1 and Windows Update V5).

TRA (a member) from Neowin found the network installation file link which could be used to download the full sized (270MB) Service Pack 2 Build 2138 for Windows XP.

Download it while you can!!

Download Win XP SP2 Build 2138 - Full

Note: Dont use it on a corp version of Windows XP, it will screw up your machine trust me!

[url="http://www.tcmagazine.net/story.php?id=6082"]http://www.tcmagazine.net/story.php?id=6082[/url]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Corped version? Hva vil det si? Jeg har win xp pro sp1 kjøpt i butikken. Jeg har formatert osv... og har ikke hatt internett forbindelse så jeg har brukt en crack til å registrere med. Kan jeg bruke sp2 uten at alt går rett til h....te? Jeg har brukt min orginale cd key til å installere med

Lenke til kommentar
Corped version? Hva vil det si? Jeg har win xp pro sp1 kjøpt i butikken. Jeg har formatert osv... og har ikke hatt internett forbindelse så jeg har brukt en crack til å registrere med. Kan jeg bruke sp2 uten at alt går rett til h....te? Jeg har brukt min orginale cd key til å installere med

Dersom du ikke har aktivert Windows XP på lovlig måte, så får du et problem.

 

Har selv en gyldig volumlisens på min Windows XP Professional. Og dersom jeg installererer servicepack 2 så får jeg opp aktiveringsproblematikken :thumbdown:

Lenke til kommentar
Corped version? Hva vil det si? Jeg har win xp pro sp1 kjøpt i butikken. Jeg har formatert osv... og har ikke hatt internett forbindelse så jeg har brukt en crack til å registrere med. Kan jeg bruke sp2 uten at alt går rett til h....te? Jeg har brukt min orginale cd key til å installere med

Dersom du ikke har aktivert Windows XP på lovlig måte, så får du et problem.

 

Har selv en gyldig volumlisens på min Windows XP Professional. Og dersom jeg installererer servicepack 2 så får jeg opp aktiveringsproblematikken :thumbdown:

For å cracke må man gå til sikkerhetsmodus da... Er det ikke bare å cracke windowsen på nytt igjen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...