Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er en stund siden jeg oppdaterte *Host'lat'Host*

Gjøre det nå, vent litt så er det fikset :)

Og graulerer Steffy med en 1/4 mill

Endret av insider
Skrevet

Det hadde faktisk eid hvis alle tastetrykkene fulgte med eieren til det eventuelle nye teamet personen kom inn på....

Menmen... Får vel ta det igjen på en eller annen måte.. :)

Skrevet (endret)

Spørs lit hvor lenge du spiller, kan tenke meg rundt 4k pr time. hvis du spiller litt intensivt

PS: 150 medlemmer ! woho ! og teamplass 500 ! *gratulerer HW.no Team !

Endret av insider
Skrevet

nå bynner det å ligne på no, kanskje jeg skal begynne å spille litt FPS spill jeg også da, får ikke så mange taste trykk av å spille RTS.

Skrevet
Spørs lit hvor lenge du spiller, kan tenke meg rundt 4k pr time. hvis du spiller litt intensivt

Ligger på 2000-2500 i timen jeg :p

Hadde uflaks i går, sittet her altfor lenge og samlet opp 26000 trykk, så krasja nettet og datan med, så jeg fikk ikke uppa dem :cry:

Skrevet
Ligger på 2000-2500 i timen jeg :p

Hadde uflaks i går, sittet her altfor lenge og samlet opp 26000 trykk, så krasja nettet og datan med, så jeg fikk ikke uppa dem :cry:

det er derfor man ikke skal gjøre det manuellt... jeg uploadre hver time eller hver 10 000

Skrevet
nei har en del fortsatt der

#OcShoot.no har 95,097,899

og vi har nå 21 mill

Tar vi innpå!!?? :dribble:

Til opplysning så har jeg ferie og kommer derfor ikke til å skrive så mye som vanlig (ikke det at dét er så mye heller da...)

Skrevet (endret)

#OcShoot.no 95,183,301

Hardware.no 25,688,849

Som du ser er vi mye mer aktiv enn de er. Hele laget deres hviler jo på CFD2 (som har 64,5 millioner :omg: )

Fortsett sånn, gutter og jenter!

Edit: Mellom 21/03 og 22/03 (cirka 31 timer mellom pulsene) hadde han 708 494 tastetrykk. 708 494/(31*60) = 380 tastetrykk i minuttet. Jeg mener dette er litt i overkant, men om det er juks vet jeg ikke.. Det er ihvertfall ekstremt mye...

Endret av SteffyBoy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...