Gå til innhold

Hvilket spill synes du er det beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Far Cry

SOF2

MOHAA

COD

Civilization

SimCity

 

+ en god del andre som jeg ikke gidder å liste opp. Noen ganger så er det fint å sitte med røyk og kaffe og planlegge hvordan man skal gå frem i et skikkelig strategispill. Andre ganger så raser man inn dørene, hiver fra seg jakken, fyrer opp SOF2 og skyter alt som rører på seg :green:

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar

Det beste spillet noen sinne må jo vere :w00t: golden sun :w00t: til gba! (IKKE TLA)

Maken til SINNSYKT! bra rollespill skal du lete lenge etter.

På pc er jo Morrowind :thumbup: en klar favoritt, og det er vel det spilllet jeg har spillt lengst.

(nå skal det sies at jeg spiller MYE!)

 

Ingen som husker big red racing? det var jo et vannvittig spill, og er en klassiker.

Noen som vet hvor jeg kann få tak i det?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
okei... kansje jeg er blind men... ingen som nevner Half-life?!

 

Half-Life var bra i 1997. Heldigvis har spill utviklingen gått fremover så nå har vi bedre spill. I 97 og kanskje 98 var half-life best, det skal jeg ikke nekte for, men i dag er det ikke mer enn et middelmådig actionspill. Har kommet mange bra siden den gang.

 

Half-life bidrog med VELDIG mye som andre spill har dratt videre.

 

Verden går framover heldigvis.

 

MazeKing

Lenke til kommentar
Jeg tør dessverre påstå at det ikke har kommet noen reelle utfordrere til Half Life innenfor kategorien Intelligente FPS. :-\

Har du prøvd mafia? Har du spilt morrowind? Gothic2? Hitman? FarCry?

 

Half-Life hadde veldig bra atomsfære og var utvilsom en milepæl men positive ting har da skjedd i spillverden etter dette? Du sitter vel ikke fortsatt å spiller Half-Life hver helg?

 

MazeKing

Lenke til kommentar
Jeg synes jeg HOOM3 er det beste til PC :love:

 

Og Mazeking: Spill kan vel være bra selv om de er gamle? :dontgetit:

... de fleste spillene var (hvertfall etter min mening) laget for 10 år siden ca. Nå handler det NESTEN bare om grafikk og realisme. blir ikke mye moro ut av det.

 

Men er kanskje laget ett og annet bra spill i det siste og da, det er sant mazeking.

Lenke til kommentar
Action: Half-life

 

Strategi: Warcraft 3 + TFT

 

RPG: Morrowind

 

Sci-fi: System Shock 2

Så alle spill som har kommet ut de siste 2 åra er det bare å skylle ned i dass?

 

MazeKing

Du får gjøre som du vil... :roll:

 

Det er snakk om det spillet som er det beste, ikke spillene... Utrolig mange som nevner utallige titler for samme genre. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...