Gå til innhold

Personlig hjemmeside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Header-bildet er 132.2 KB (!!)

- Sånn spesial-musepeker MÅ vekk. Den er faktisk nesten like ille som slike javascript-effekter som følger etter musen

- Disney Hasbro-linken er ikke helt ved sine fulle fem ;)

- Ikke akkurat valid HTML

- Ulempen med så store headere er at innholdet havner på nedre halvdel av skjermen. Ettersom menneskesinnet er konstruert slik at vi foretrekker å lese fra topp til bunn og ikke fra bunn til enda-lenger-ned-i-bunnen blir det lite behagelig å lese sakene.

Lenke til kommentar

Pene farger. That's about it. Menyen og hovedinnhold er fullstendig malplassert med hensyn til alle regler som underbevisstheten oppfatter som estetisk riktig. Øynene finner ingen plass å hvile, det ser ut som om elementene er plassert på måfå og plassutnyttelsen er katastrofal. Men ved å flytte om litt på saker og ting kan siden bli ganske fin.

Og en ting til: Ikke mobb muspekeren min.

Lenke til kommentar
Om det er du som har lagd den pekeren, så kan jeg ikke si det er noe å fare opp for... Hvem som helst kan da lage en horisontal og en vertikal strek som krysser hverandre...

Hehe, du misforsto. Den krysspekeren er standard greie, men den suger. Å bruke den ved hover burde vært forbudt ved lov, men desverre er den ikke det. Innlegget mitt var bare ment som et hint til oleeid om å skifte tilbake til standardpekeren asap :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...