Gå til innhold

Personlig hjemmeside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha! Tatt på peachen(fersken)! Jørgen, hvordan fant du ut det der?

Jeg fulgte bare linken til dunis... :roll: (som forøvrig var lett tilgjengelig på siden).

 

Ingen er forresten "pwnd" eller noe sånt, siden det ikke nødvendigvis er respons på design han ville ha.

Lenke til kommentar
jajaja der ble jeg busted... Neida, jeg vet at jeg ikke har laget noe av designet men jeg lure på hva dere syntes om det og om det var noen endringer som burde gjøres.

:roll:

 

Vet ikke, jeg har hatt inntrykk av det forumet her er for folk som gjør et skikkelig stykke arbeid selv, og ikke bruker templates/andre ferdigdesign til siden de legger ut for kritikk.. Ikke regn med noe kritikk fra min side iallefall, synes det blir litt for dumt siden det faktisk ikke er du som har laga det.. :nei:

Lenke til kommentar
Vet ikke, jeg har hatt inntrykk av det forumet her er for folk som gjør et skikkelig stykke arbeid selv, og ikke bruker templates/andre ferdigdesign til siden de legger ut for kritikk.. Ikke regn med noe kritikk fra min side iallefall, synes det blir litt for dumt siden det faktisk ikke er du som har laga det.. 

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

 

Skriv koden selv, og SÅ legg ut for kritikk.. hva skal du med kritikk når det er en mulighet til at du ikke kan forandre det en gang..

 

selv om layoutet er fint (det er jo det ;) ) blir den liten og klumpete, ser ut som den har gått gjennom kjøttkverna hos meg....

Lenke til kommentar
Seriøst - tok det dere så lang tid å finne ut at det der var en template? :dontgetit:

Nei det burde ikke være så vanskelig å se at det er en template. Men den er jo fin da. Flink den som har laget det ihvertfall. Men det burde ikke være for vanskelig å lage noe lignende da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...